vriendschap, nijmegen

• Aurinko

Ik ben een fins meisje van 22 die net in Nijmegen is komen wonen wegens mijn studie. Ik wil hier graag vrienden/vriendinnen maken (dus gewoon vriendschap en niets meer) :) ik hou van films kijken, fietsen/wandelen, natuur, vreemde talen, fotografie, en af en toe ook computerspellen ;)

als je interesse hebt hoor ik heel graag van je! als jij ook MSN hebt we kunnen daar ook kletsen om te kijken of het een beetje klikt (wel eerst graag gewoon mailen) :)

aurinko@live.nl

• brenda

Hoi hoi,

Ik las jou berichtje en het sprak mij wel aan.

Ik ben zelf ook op zoek naar een leuke vriendschap in nijmegen.

Mijn naam is Brenda en ik ben 26 jaar oud. Ik woon samen met mijn vriend alweer 3 jaar in nijmegen maar heb tot nu toe nog niet veel contact kunnen leggen hier.

Ik hoop nog wat van je te horen, lijkt me leuk om even gezellig te kletsen

Groetjes Brenda

• zini

Hoi meiden,

Ben net deze pagina tegen gekomen en dacht dat ik ook wel op die manier probeer vrienden hier in N te vinden. Ik ben eerstejaars aan de HAN en kom oorspronkelijk uit Baieren. Omdat ik het niet zo goed meer kon vinden met de bergen ben ik eerst in Den Haag (waar mijn vriend nog steeds woont) en nu vanwege de studie in Nijmegen belandt.

Helaas heb ik nog niet veel van Nijmegen gezien omdat ik lieve mensen mis met wie ik de stad samen kan ontdeken :)

Tot nu toe ben ik hier alleen maar met mijn studie bezig en mis een beetje gezelschap…

oh ja… ik ben 28 maar niet altijd zo volwassen als het misschien zou moeten ;)

Groetjes Gina

• ftushar

Hallo IK ben IK Geloof de Naam ben Nieuw op this websites sterven IK MAAR afschuwelijk te zaaien JE bericht op this websites en IK-dissident Tot EEN-contact ontmoet u zAL IK graag Willen DAT u Mij stuurt ben mail to Mijn e-mail-ID VOOR Mij OM u Mijn foto en alles wat JE zult WeTeN meer dan Mij Mijn sms is (faithtusharr@yahoo.co.uk)

Tot Gauw Geloof te Missen

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian