leuke vriendinnen gezocht omg flevoland

• thea

Ik ben een getrouwde vrouw van 41 jaar oud en ben op zoek naar leuke vriendinnen.

Ik heb 3 kinderen,2 meiden van 16 en 14 en een zoontje van ruim 2,5 jaar oud.

Mijn hobbies zijn:zwemmen,lezen,film kijken,winkelen.

Ik hoop op veel reacties

• wilma meijer

Hoi Thea,

Een tijdje geleden ben ik van de ene uithoek van Overijssel naar de andere verhuisd. Ik woon nu op de driesprong van Overijssel, Friesland en Flevoland. Ik woon samen heb geen kinderen en ben 45 jaar. We hebben 2 honden en 5 katten. Ik ben net als jij op zoek naar vriendinnen waarmee je eens lekker kunt shoppen, kletsen of gewoon dingen waar de partner juist geen behoefte aan heeft. Mijn hobbies zijn eveneens zwemmen, winkelen en lezen. In Enschede had je eenmaal per twee maanden een lady's night bij de bios. Ook vind ik het leuk naar een (paranormale)beurs te gaan. Een goede musical sla ik zeker niet af. Helaas vind mijn partner dit soort dingen maar niets.

Het lijkt me leuk met je in contact te komen.

Groetjes Wilma

• thea041

Hallo Wilma

Lijkt me leuk om samen te mailen.

Mijn emailadres is: thea__37@hotmail.com

• stefanie

goede morgen

ik ben een meisje van 13 jaar zit in de 2e klas en ben op zoek naar vriendinnen en ik wilde vragen,

of het mogelijk is dat ik de hotmail/msn van uw jongste dochter kan krijgen ik woon zelf ook in flevoland en heb vriendinnen nodig.

als het niet mag dan snap ik dat volkome

vriendelijke groeten Stefanie Bakker