Vriendschap gezocht (omgeving Roosendaal-Breda)

• Anouk

Hey,

Ik ben 20 jaar en ik zoek vrienden. Ik woon in Sprundel en ik studeer nog.

Mijn contacten van de middelbare school zijn verwaterd en doordat ik in Den Bosch studeer heb ik alleen vrienden die ver weg wonen. Ik zoek dus iemand die wat dichterbij woont.

Mijn hobby's zijn handboogschieten, terrasje pakken, muziek luisteren, met de hond lopen, naar het strand gaan enz.

Ik ben niet iemand die uit gaat in bijvoorbeeld een discotheek. Dat is echt niks voor mij. Het liefst zou ik gewoon met iemand een stukje gaan fietsen, wandelen, naar de bioscoop, naar het strand of een terrasje pakken, of iets dergelijks.

Zoek je een vriendin, reageer dan :)

Groetjes Anouk

• Daphne

Hoi Anouk,

Lees net je berichtje op het prikbord, en wilde even reageren.

Zal mezelf even voorstellen :

Ik ben Daphne 21, en woon nu 1 jaar samen met mijn vriend in Fijnaart. Allemaal erg leuk, maar ik ken hier zeer weinig mensen.

Merk dat het hier toch veel “ons kent ons” is en dat je daar moeilijk tussen komt.

Ik ben verpleegkundige, en ben momenteel op zoek naar een leuke uitdagende opleiding met mogelijkheid om thuis te kunnen gaan werken.

Ben ook niet iemand die houdt van echt uitgaan in een kroeg of discotheek. Wel vind ik het erg leuk om naar de bios te gaan (of thuis gezellig film te kijken),

uit eten te gaan, terrasje pakken, shoppen en wandelen.

Groetjes, Daphne

• denny

hoi hoi anouk

ik heb je oproep gelezen

het lijk me gezellig om in contact met je te komen ik zie dat jevriendschap zoekt

ik ben een gezellige rustige jongen van 24 woon in breda

ben zelf ook niet echt een uitgaans type voor de discotheek maar meer naar de bioscoop terasje wandelen fietsen

etc

lijk het je gezellig hoor ik graag van je

• moniek

Hey meissie

ik zoek ook contact met nieuwe mensen de mensen waar ik nu mee omga hebben door de weeks genoeg tijd

maar in het weekend hoor je ze niet en ik zie je oproep en zou graag een keer na de bois met je gaan of terrasje pakken in breda

ik hoor graag van je !!

Liefs Moniek

• cormar652009@hotmail.com

hoi hoi.

ik heet corinne en ben 28 jaar en woon in breda en zoek hier in de omgeving ook gezellige vriendinnen.

ik hou van winkelen,dagjes weg bij elakar op de koffie,koken,bakken,foto graferen enz.

ik hoop van jullie te horen.

dit is mij email adres cormar652009@hotmail.com

gr.corinne