Vriendinnen omg Breda

• Jolanda

Hoi Hoi

Ik ben een vrouw van 45 jaar. Ik woon sinds twee maanden in Breda en ben op zoek naar gezellige vriendinnen om eens een keer koffie mee te drinken, terrasje te pakken, naar de bioscoop, theater of iets dergelijks. Gewoon gezellig kletsen is ook goed.

Ik heb twee, al grote, kinderen waarvan er nog eentje thuis woont en ik heb een hond. En oja, tegenwoordig ook belangrijk om te vermelden….ik ben er een van het uitstervende soort….ik rook

Ik ben niet op zoek naar een relatie want die heb ik al en daar ben ik heel gelukkig mee.

Heb jij ook wel eens zin om er tussen uit te gaan of wil je gewoon eens met iemand kletsen of koffie leuten. Reageer dan

tot snel

Jolanda

• Marianne

Hallo Jolanda,

Ik ben ook 45, single, en woon in Rijen. Het lijkt me leuk om kennis met je te maken. Misschien dat we onszelf in een mailtje wat aan elkaar kunnen voorstellen.

Ik hoor het wel van je.

Groetjes,

Marianne

• jolanda

hoi jolanda

ik ben jolanda en woon in limburg heb zelf een zoon die zijn eigen leven voert

ik heb vriend maar ik woon niet samen hij woont in de buurt van den bosch ik weet niet of je er moeite mee hbt dat ik in limburg woon .ik rook zelf ook waar jij naar zoekt een leuke vriendinnen voor een lekker te kletsen of eens even lekker te gaan shoppen . laat iets van je horen gr jolanda

• Lies

Hallo,

Nou, wij roken ook. Jij nog steeds? Het berichtje van jou is al verouderdt, maar wie weet!

Wij zijn 3 vrienden en zoeken nog uitbreiding. We zitten in de leeftijd van 35-45 jaar, we koken , we gaan naar t bos, we praten, we doen zo van alles.

Heb je interesse? We zijn benieuwd.

Met vriendelijke groeten, Lies, Nico, Marion

• v Buuren

Dames als jullie nog een plusje zoeken bij de vriendschap niks abnormaals stuur maar een berichtje

• cormar652009@hotmail.com

ik heet corinne en ben 28 jaar en woon ook in breda.

ik rook zelf niet.

en verder zoek ik ook vriendinnen in de buurt.

ik hoopt tot horens.

gr.