stel zoekt gezellige vrienden omg R'dam

• Dave en Katja

Hallo stellen,

wij zijn een stel van (hij)39 en (zij) 47 jaar en proberen via deze weg nieuwe vrienden te ontmoeten,door scheiding zijn we aan beide kanten vrienden kwijtgeraakt.

Waar we naar op zoek zijn zijn mensen die gezellig.open en eerlijk zijn,die een spontaan dagje weg net zo leuk vinden als een gepland uitje,wij houden van strand,sauna,lekker (uit) eten,veel plezier met elkaar,winkelen,bioscoop,theater,concert,musical e.d.Maar ook een avondje thuis blijven kan heel gezellig zijn.

Wij hebben 2 kinderen die thuis wonen maar prima voor zichzelf kunnen zorgen en 3 kinderen die om het weekend bij ons zijn.

we zoeken een stel rond dezelfde leeftijd die zich in ons plaatje kan vinden,

voel je je enigzins aangetrokken tot onze advertentie reageer dan…

niet geschoten is altijd.mis.

groetjes van Dave en Katja

• kippie

Hoi,

Ja, ik voel me inderdaad enigzinsaangetrokken tot jullie oproepje. Ik weet even alleen niet hoe deze site verder werkt. Ik mail liever privé verder, als ik heel eerlijk ben. Hoe gaat dat dan?

Kippie

• AS

Lees nu je advertentie omgeving rotterdam wij komen uit brielle m46 vr 40 met oudere kinderen misschien heb je nog interesse

grt A en S

• Paula en Ton

Hallo Dave en Katja,

Wij zijn een stel, hebben 4 kinderen, die ook goed voor zichzelf kunnen zorgen, de oudste zit al 3 maanden in Australie, ik heb haar daar opgezocht om haar 18e verjaardag te vieren. Verder heb ik daar rondgetrokken in mijn eentje. Mijn man is thuisgebleven samen met de boys.

Wij hebben een druk leven, maar houden zeker van uitgaan, sauna, lekker uit eten gaan of gewoon ergens wat drinken.

Het lijkt ons leuk om onze vriendenkring uit te breiden, gesellig bijkletsen en leuke dingen met elkaar te doen.

Wie weet horen we wat van jullie.

Groeten,

Paula en Ton