Hoi mensen,

ik heb een beetje een erg hopeloze zoekactie gestart naar vriendschap hier in de buurt.

Ik woon hier al een jaar bij mijn vriend en zijn ouders omdat het thuis niet meer ging.

Ik heb meerdere vervelende dingen meegemaakt en mijn vriend helaas ook.

Ik blijf doorsukkelen met vallen en opstaan maar met hem gaat het echt veel beter.

Omdat mijn vriend en ik door onze relatie veel vrienden verloren zijn (ik merkte al gelijk dat ze niet deugden en hij ziet het nu gelukkig zelf ook onder ogen) ben ik wanhopig op zoek naar een maatje.

Iemand waar ik alles mee kan delen en ook iemand die schijt aan alles en iedereen heeft (ik schijn nog al op te vallen…).

Ik ben zelf 20 jaar en ben op zoek naar iemand tussen de 18 en 30, man of vrouw maakt niet uit. Als je altijd net als ik maar een flinke dosis flauwe humor bij hebt (FamilyGuy humor), zeker geen saaie drol ben, in bent voor rare dingen (JackAss acties enzo) maar dat je ook op zijn tijd serieus kunt zijn.

Ik hoop snel iemand te vinden want ik mis echt een maatje en om nou hele dagen achter msn te zitten en maar af wachten tot er iemand een grappig verhaal komt vertellen schiet ook niet echt op :p

Liefs,

Laura