hondenliefhebbers/ al.st moeders omg Nijmegen

• Dana

Hallo allemaal,

Ik ben 39 jaar, alleenstaande moeder ( co-ouderschap, 2 zoontjes 10 en 8 jaar) en heb twee hondjes.

Door diverse verhuizingen en nu wonend in een klein dorpje vind ik mijn sociale contact nogal beperkt. Veel vrienden, vriendinnen wonen gewoon te ver weg om even bij aan te floepen.Ik mis het om spontaan eens iemand te bellen voor een lekkere boswandeling met dogs ( en eventueel kids, maar die zijn dus ook veel bij biopa) of een kop koffie/ gezelige borrel.

Wonen er in de buurt meerdere hondenliefhebbers/ alleenstaande moeders die het leuk vinden wat meer contacten op te bouwen?

Serieuze gesprekken? Prima! Gewoon lekker lachen? Ook prima! (tu):)

• Jessie

Hoi Dana,

Ik zag dat je ook al op mijn berichtje had gereageerd. En ik wilde je een mailtje sturen, maar om 1 of andere reden lukt t me niet. Dus maar even zo. Hoop dat jij iets handiger bent.

Ondanks dat je jongens hebt, ;)lijkt t me toch wel leuk hoor om contact te leggen.

Ik zal msn installeren, en ik hoop dat je mij dan kan toevoegen, en dat t zo gezellig wordt dat we binnenkort eens aan de koffie zitten.

Groetjes Jessie