Wij zijn een stel uit de omgeving van Venlo met 4 kinderen (van peuter tot puber) wij zijn zelf jong in de 40.
Wij zouden graag in contact willen komen met een ander stel die ook kinderen hebben om een leuke vriendschap op te bouwen
Hallo 'Familie",
Ik heb al heel lang niet meer gekeken op de prikpagina, dus ik zie jullie oproepje dan ook nu pas..
Een korte oproep, maar genoeg om toch even te reageren..;-)
Waarom ik reageer is juist omdat jullie ook een hok met kinderen hebben en zo te lezen ook van uitlopende leeftijden.
Net als ons gezinnetje…
Ons gezin bestaat uit 5 kinderen, waarvan de jongste een peuter is en de oudste een puber…
De basisbezetting bestaat momenteel weer uit 3 kinderen, en om het weekend komen er 2 bij.
We zijn zijn ook jullie leeftijd, alhoewel ik mezelf nog net een dertiger kan noemen..;-)
Venlo is niet al te gek ver van waar wij wonen. We wonen onder Maastricht.
Dit in een vogelvlucht over mijn gezin.
Zullen we het eens een poging wagen door wat mails over en weer te sturen? Nader kennismaken?
En de tijd nemen om te kijken of er een klik is, of we een beetje op dezelfde manier in het leven staan en of er iets op te bouwen valt?
Groetjes van mij
Hallo Familie,
Nadat ik jullie had bericht zag ik dat jullie afgelopen zomer op onze advertentie van 2006 hebben gereageerd. Wat een toeval.
Omdat ik niet eens meer wat onze inloggegevens waren van toen, heb ik maar een nieuwe aan moeten maken. Mijn nickname is Niekje, (ook als Niek gereageerd)
Ik ben benieuwd naar jullie reactie. Het is even afwachten hoe vaak jullie deze site bezoeken…;-) En niet net als ik, pas na een jaar ofzo…grins.
Tot gauw
Groetjes, Niekje (Rob en Monique).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?