Vriendschap gezocht omgeving arnhem

• Vero

Hallo,

Ik ben op zoek naar vriendschap. Ik ben zelf 27 jaar oud en ik hoop op reacties die ook rond deze leeftijd zijn. Ik woon een nu een jaar in Arnhem en heb nog niet echt vriendschappen gevonden om eens een terasje te pikken of te gaan shoppen of andere leuke meide dingen te doen.

Lijkt het je leuk om vriendschap te sluiten laat het mijn weten via een email.

• M & A

Beste Vero,

Jouw hobby's komen goed overheen met die van ons. Wij zijn een stel van eind 20 uit de omgeving Nijmegen. Evt belangstelling om verder te mailen/chatten?

Groetjes Maurice en Anke

• pmerenk

Hoi V,

Ik, enthousiaste vrouw van 30 jr ben geboren en getogen in Arnhem. Woon inmiddels buiten de stad maar dat is te bereizen. Vind het nog altijd leuk om op stap te gaan in Arnhem. Shoppen, theater, terras you name it.

interesse? mail me.

• Manuela

hoi,

Ik ben zelf 28 jaar en heb zelf ook niet echt vrienden kunnen maken. Ik woon nu 2 maanden in Arnhem samen met mijn vriend. Is heel gezellig met mijn vriend maar mis toch een vriendin en die had ik wel maar verwatert nu ik hier woon. Heb je interresse om eens te mailen om te kijken of we wel klikken. Mail me dan.

Groetjes Manuela

• saskia

Hoi hoi

Ik zag jou advertentie en dacht toch even reageren.

Ik woon zelf in Doorwerth.

Nu 2 jaar al en heb ook nog helemaal geen vriendschappen opgebouwd met iemand hier in de buurt.

Kom zelf oorspronkelijk uit Den Bosch.

En zou het erg leuk vinden als ik een vriendschap met iemand kan opbouwen uit de buurt van Doorwerth.

En Arnhem is goed te doen.

Laat wat van je horen als je ook intresse hebt.

Groetjes Saskia

• Ilse

Hallo allemaal

Ik woon nu iets meer dan 1 jaar met mijn vriend in Arnhem.

Het lijkt me net als jullie leuk om nieuwe spontane mensen

te leren kennen.

Wie weet lukt dat via deze manier. Ik woon in Arnhem Noord.

Groetjes Ilse

• Ellie

hey hallo,

wellicht val ik nu toch echt een beetje in de herhaling maar ook ik woon

sinds een jaar samen in Arnhem en wil graag ook daar mijn vriendenkring wat uitbreiden.

Ik ga graag winkelen, hou van fotografie en het theater is ook zeker goed aan mij besteed.

Ik hoor graag wat van je,

groet Ellie ellieverheij hotmail com

• shirleykemperman811@hotmail.com

He Meid,

Ik ben 24 jaar en mij lijkt het ook leuk om is lekker een terrasje te pakken ..Dansje te doen maar ook een thee te drinken haha.

Voeg me is toe kunnen we verder babbelen.

Ik ben 24 jaar woon al 7 jaar samen in Arnhem en heb wel vriendinnen maar die zijn

druk met zichzelf haha.

Nou mischien tot babbels

• laura

hoi,

Ik zag je oproepje staan. Ik weet niet of je nog op deze site komt. Aangezien het oproepje al even geleden is.

Het lijkt me leuk om met je in contact te komen. Ik ben wel iets jonger, 25 jaar.

Hoop iets van je te horen.

Groetjes Laura

• koos

Hoi laura

Ik zag je reactie en dacht even reageren.

Ik ben wel 60 plus

Heb je belangstelling?

Liefs

Koos