Gezocht: Vriendin(nen) 45+ omgeving Beverwijk

• MMS

Hoi,

Ik ben een spontane, creatieve, vrouw van 55 jaar. Ik zou graag wat meer contact maken met leeftijdgenoten uit de regio die het net als ik leuk vinden samen bv een terrasje te pakken, lekker shoppen,hapje eten, saunaatje pakken, bioscoop, en/of andere leuke uitstapjes te maken.

Mijn hobby,s zijn tekenen en schilderen, lezen, zwemmen en hou vooral veel van gezelligheid.

• Tineke

Hallo, ik zag je bericht.

Laat ik mij eerst even voorstellen, ik ben een vrouw van 46 jaar, alleenstaand met 2 grote kinderen 17 en 19, deze zijn heel zelfstandig, dus ik krijg meer tijd voor mijzelf. daardoor ben ik nu dan ook opzoek naar leuke gezellige mensen om mij heen, waar ik vooral mee plezier mee kan beleven. Ik ben niet op zoek naar een reatie. Ik werk bij de gemeente amsterdam, en woon in amtelveen.

zoals ik al schreef zoek ik gewone ongedwonge leuke mensen, die net als ik leuke mensen zoeken.

Ik hoor graag van je

groeten Tineke

• MMS

Hoi Tineke,

Leuk dat je hebt reageerd op mijn oproepje.

Ik zal je eerst iets meer over mezelf vertellen. Ik ben 55 jaar en heb 2 volwassen kinderen die al de deur uit zijn. Ik heb wel een relatie maar dat is geen belemmering om leuke dingen met vriendinnen te ondernemen

Tot voor kort had ik ook een baan maar door reorganisatie zit ik nu zonder werk. Mijn leven is daardoor enorm veranderd en probeer op deze manier wat nieuwe gezellige contacten te maken om wat leuke dingen te doen en tevens uit dit isolement te komen.

Groetjes Monique

• Tineke

Hoi Monique,

ik hoor niet anders om mij heen, dat mensen hun baan verliezen, heel naar allemaal.

Ook ik zit in een reorgaisatie, want misschien heb je het al gehoord maar de gemeente Amsterdam gaat van 13 naar 7 stadsdeelkantoren dus alles bij elkaar en dan krijg je een overschot aan personeel. Nu hebben we een gunstig sociaal plan en ik werk al 17 jaar bij de gemeente, maar ja het is toch afwachten.

maar nu ff iets leuks.

Mijn kinderen zijn ook al groot, mijn relatie is net over. En dan ga je toch beseffen dat je vaak alleen zit, terwijl ik een gezelligheids mens ben. Vandaag maar begonnen me mijn huis een nieuwe inrichting te geven, nieuwe vloer en morgen nieuwe bank. zo kan ik weer opnieuw beginnen met allemaal leuke mensen om mij heen. Woon je vlak bij de zwarte markt, Sorry het klinkt heel raar maar dat is eigenlijk het enige wat ik ken van Beverwijk.

je kan mij ook mailen op mijn hotmail, dat is meer prive. tanteinmarokko@hotmail.com

Nou prettige avond en ik hoor weer van je.

groet, Tineke

• Marianne

hallo MMS.

Het is een beetje laat maar ik zie nu pas deze oproep op deze site.

Het sprak mijn wel aan. ik ben een vrouw van 51jr.

Ik woon in Bloemendaal.

Als je nog interessen heb of ben je over spoelt met e-mail's (geintje)

(:D Groetjes Marianne.