vriendinnen gezocht omgev roosendaal

• angelavi

hoi hoi! een jonge moeder van 26 jr,heb 2 dochtertjes.

Een van 4 jr en een van 3 mnd.

zou graag wat leuke contacten opdoen waarmee je gezellig kunt afspreken om te kletsen of winkelen,dagje uit met kids.

ben nu een echte huis mus maar zou er graag wat meer op uit gaan,groetjes!!!

• Kari

Hoi, ik woon ook in Roosendaal. Ik ben in de loop van de jaren ook een beetje een huismus geworden, maar wil ook meer vriendschappen opbouwen. Maar hoe begin je daar aan he…. ;)

Misschien eerst maar eens beginnen met elkaar te mailen. Groetjes Kari

• Patricia

Hoi hoi,

Ik ben Patricia (26) en ik ben sinds 4 maanden woonachtig ion Roosendaal.

Ik kom vanuit de randstad en heb hier dus ook nog geen echte vriendinnen/vrienden.

Maar inderdaad hoe begin je hier aan ???

Mochten jullie het leuk lijken mag je me altijd mailen en msnnen , en wie weet is het wel heel gezellig en kunnen we een keer wat leuks doen; winkelen, bioscoopje , terrasje etc.

groetjes Patricia

troost_troost@hotmail.com

• Minda

Hoi!

Ik ben 29 jaar, woon ook in R'daal en zou graag een vriendschap willen opbouwen om samen regelmatig gezellig te kunnen afspreken. Ik heb een dochtertje van 1,5 jaar en een tweede op komst.

Vlak voor de geboorte van mijn dochter en ik hier komen wonen en sindsdien ben ik een thuisblijfmama. Een echte huismus dus en het is heerlijk om bij de kleine te kunnen zijn maar ik mis toch de vriendschappen. Een vriendin om lekker mee te kletsen en om leuke dingen mee te ondernemen. Ook zou ik het voor mijn dochtertje erg fijn vinden als ze af en toe met andere kinderen zou kunnen spelen. Zo zouden we met de kinderen een dagje/ dagdeel wat leuks kunnen gaan doen of gewoon gezellig bij elkaar thuis afspreken. Ook zou het leuk zijn om eventueel een keertje zonder de kinderen af te spreken. Wat mij vooral aanspreekt: een filmpje, gezellig wat drinken, lekker eten, shoppen, sporten en wandelen. Als jij nog leuke hobby's hebt dan sta ik daar natuurlijk ook voor open :)

Misschien is het handig om elkaar eerst te mailen en daarna een keer af te spreken? Mijn e-mail adres: minda30@hotmail.com

Groetjes!

• corinne

hoi ik ben corinne en zoek ook vriendinnen.

ik hoop van je te horen.

gr.