Leuke vriendinnen gezocht omg Nijmegen

• Eliza

Ik ben op zoek naar vriendinnen 25-35 jaar,om leuke dingen mee te doen,maar ook om er voor elkaar te zijn.

omgeving van Nijmegen

Zelf ben ik 27 en heb geen kinderen,woon in Wijchen met mijn bulldog.

Ik hou van creatief bezig zijn, af en toe stappen,dansen, muziek, shoppen,fotografie,dieren,cultuur.

Als je het leuk lijkt om in contact te komen.laat dan iets van je horen

Groetjes Eliza

• vlinder-vlinder

Hoi Elize,

Ik ben 25 jaar en kom uit Venlo. Wat schrijft spreekt me aan.

Mss kunnen we e-mail adressen uitwisselen?

Lijkt me leuk om met je in contact te komen.

Groetjes Vlinder.

• linda

hallo eliza

ik weet niet of je nog vriendinnen zoekt, maar het lijkt me leuk elkaar beter te leren kennen. ik ben linda 27 jaar en woon nu nog in nijmegen, maar ga volgend jaar in wijchen wonen.

als je het ook leuk lijkt dan hoor ik het wel

groetjes linda

• Diane

Hoi Eliza,

Gelukkig zijn er nog mensen die boven de 25 ook gewoon nog lekker willen dansen en stappen af en toe en gezellig bezig willen zijn. Ik ben 29 (bijna 30 aaaah) en sinds kort na een jaar Amsterdam weer terug in Nijmegen, of eigenlijk in Lent. Op 1 vriendinnetje na is iedereen hier een beetje saai geworden dus ik ben op zoek naar leuke mensen om dingen te ondernemen, net als jij. Ik heb ook een hondje waar ik graag mee wandel. Elke week feesten hoeft van mij niet meer maar vind het wel heel leuk om af en toe te gaan stappen en lekker los te gaan op de muziek.

Mailen om te kijken of we meer raakvlakken hebben?

dianedemol@hotmail.com

Groetjes,

Diane

• joyce

hoi eliza

zag je bericht staan wel al van een tijdje geleden maar ja vriendinnen heb je nooit genoeg

zal eerst in het kort zeggen wie ik ben

nou daar gaat ie ik ben joyce iets jonger dan jou 24jr heb twe kindjes van anderhalf en 6

woon sind kort weer terug in wijchen heb een tijdje in nijmegen gewoont maar ben nu weer terug op mijn stekkie

vind het heerlijk om te kletsen met elkaar aan de thee of de koffie maar natuurlijk gaat er veel tijd in de kindjes zitten

dus eigelijk altjd wel lekker bezig

vind het verder heelijk om in het weekend een keer te stappen met wat meiden

en omdat ik nog niet zo lang in wijchen woon wil ik mijn kring wat uitbreiden

vind het leuk om wat van je te horen

groetjes joyce

• Do

Hai eliza,

je hebt al wel lang geleden geschreven….. Maar ik reageer toch even! Ik ben 28 jaar, woon in nijmegen en zou het ook leuk vinden mijn vriendenkring wat uit te breiden!!

Als je zin hebt contact te hebben dan hoor ik het wel!

x

• Lies

Hoi Linda,

Ik heet Lies en woon in Beuningen en zou het leuk vinden om met jou in contact te komen.

Ik hoop snel iets terug te horen, met vriendelijke groet,

Lies

• Jolanda

ik zag de oproep en lijkt me heel gezellig, zullen we anders mailadressen uitwisselen, zodat we wat makkelijker contact kunnen krijgen?

mijne is: jolandanijmegen@live.nl

ben zelf 26 jaar en woon in Nijmegen.

Graag hoor ik van jullie,

Groetjes Jo