Vriendinnen omg. Alkmaar gezocht

• Chadia

Hoi,

Ik zoek leuke, lieve echte vriendinnen, liefst ook met kinderen/relatie en zeker gek van katten (of honden).

(Ik heb zelf 1 dochter van 11 jaar en 4 katten)

Iemand die ook vriendschappen naast de eigen relatie hoog heeft staan.

Iemand die zelf ook eens belt.

iemand die oprecht geinteresseerd is

Kortom: echte vriendin voor het leven

Ik houd van mijn man (die vaak weg is voor zijn werk); mijn dochter, mijn katten, winkelen, strand, terrasje,

en ben van plan op yoga te gaan. Ook interesseer ik mij voor het spirituele. Ik ben geen roker.

lieve groetjes

• Cosette

Hallo Chadia,

Ik zag je oproep en ik herkende er veel in. Zoals liefde voor katten en oprecht in elkaar geinteresseerd zijn staan bij mij hoog in het vaandel.

Ook ik zit te denken om op Yoga te gaan, maar tot op heden nog geen concrete stap gezet. Het spirituele is belangrijk in mijn leven.

als je interesse hebt dan kunnen we misschien heen- en weer mailen en wellicht wat afspreken.

Ik woon in Alkmaar.

Hartelijke groet,

Cosette

• Marianne

Hoi Chadia,

Ik weet niet of je topic nog actief is. Het is alweer een poosje geleden dat je een oproep geplaatst hebt.

Zelf ben ik single (ik ben 39 jaar jong) en ik ben ook op zoek om mijn vriendenkring uit te breiden. Ik woon in alkmaar en ik vind het leuk om naar musicals te gaan, om te winkelen, weekendje weg. Het spirituele is belangrijk in mijn leven.

Lijkt het je leuk om wat af te spreken dan zie ik graag je reactie tegemoet.

Groetjes,

Marianne