stel omgeving den bosch zoekt andere stellen

• Claire en Dave

Hallo allemaal,

Wij zijn een stel van 31 en 35 uit Vught en op zoek naar andere stellen om leuke dingen mee te doen. Onze hobby's zijn terasje pakken en met mooi weer op het strand vertoeven. Spelletjes spelen (van bordspellen tot computerspellen) Creatief bezig zijn (geen geite wollen sokken maar gewoon iets leuks creeren.) Filmpje pakken (zowel thuis als in de bioscoop) Lekker uit eten of thuis met vrienden lekker eten en borrelen. We gaan graag naar de sauna en vinden zo af en toe een musical ook erg leuk. Ik denk dat dit wel een beetje een beeld schept. We zijn niet echt een stel wat heftig op stap gaat maar zo af en toe een borrel drinken vinden we erg ok.

Kunnen jullie je hierin vinden reargeer dan en stuur ons een mailtje. We beloven snel terug te reargeren.

Groetjes Dave en Claire

(ps. we zoeken geen sexueel contact)

• M & A

Hallo Dave en Claire,

Zijn jullie nog steeds opzoek? Wij zijn een stel van 27 jaar uit de omgeving Cuijk. Wij horen het graag van jullie.

Groetjes

• Jurgen

Hallo Claire & Dave,

Ik ben Sandy de vriendin van Jurgen, hij heeft ook een berichtje op deze site staan. Maar nu zag ik jullie berichtje, en dat sprak ons beide aan.

Wij zijn ondernemende mensen, maar tegenwoordig is iedereen maar druk, druk, druk. daarom willen wij onze vriendenkring uitbreiden.

Veel van jullie hobby's zijn ook onze hobby's, dus dat leek ons reden genoeg om op jullie berichtje te reageren.

Wij wonen sinds november 2007 in de nieuwbouw wijk De Groote Wielen in Rosmalen.

Oeps bijna vergeten ik ben 34 en Jurgen is 36.

Lijkt het jullie leuk om ons beter te leren kennen, dan zou ik zeggen tot de volgende mail.

Groetjes Sandy & Jurgen

• Ron

Hoi Dave en Claire,

Wij zijn een stel van 29 en 30 en op zoek naar gezellige vrienden. Net als jullie, wat drinken kletsen en gezellig samen wat tijd door brengen.

Wat ik via deze manier jullie nog wil melden weet ik zo snel niet.

Maar hoop dat ik snel wat van jullie hoor.

Groetjes Ron

• Ronald79

Hoi Claire en dave,

Sinds een paar weken heb ik een berichtje staan op vriendscap.startpagina. De reacties blijven echter uit. Maar nu ik wat verder in het verleden zit te kijken, zie ik dat jullie in de buurt wonen en ook gezelligheid zoeken.

Zin om contact op te bouwen, dan hoor ik graag van jullie.

Groetjes Ronald

• vrouw33

hee claire en dave,

jullie berichtje is alweer een poos oud, maar ik vroeg me af of jullie al mensen hebben leren kennen via deze weg.

wij zijn een stel wonend in den bosch en willen graag in contact komen met andere stellen om gezellige dingen te ondernemen.

we zijn 30 en 33 jaar. wil je meer weten mail dan naar: corine26@hotmail.com

groetjes