Stel zoekt gezelligheid omg 023

• Maria en Bas

Wij zijn een stel beide bijna 25 jaar en op zoek naar nieuwe vriendschappen voor bijvoorbeeld een feestje, gezellig etentje een borrelavondje of een strandwandeling.

In de loop van de tijd zijn wij steeds meer mensen uit het oog verloren of uit elkaar gegroeid. We missen die gezelligheid en staan open voor nieuwe contacten! Maar hoe leer je nieuwe mensen kennen??? Werk? Sportschool? Allemaal met nog weinig succes dus wie weet is dit de manier. Wie niet waagt wie niet wint ;)

Wij zijn spontaan, gezellig en bourgondisch (houden van lekker eten en uit eten gaan!) Gaan op zijn tijd graag naar een feest (Dance Valley, Impulz etc)

Houden van een goed gesprek, gezeldschapsspellen en relaxen in het zonnetje met een glas rosé.

Zijn er stellen die dit aanspreekt? We hopen op een paar leuke reacties.

• M & A

Hallo, zijn jullie nog steeds opzoek? Groetjes M en A

• esther

hallo Maria en Bas,

Ik zag jullie oproepje en dat sprak me heel erg aan dus ik dacht net als jou, wie niet waagt, wie niet wint :)

Wij zijn een stel van 25 en mijn vriend is 29 en zijn net als jullie op zoek naar vriendschappen. Wij zijn uit elkaar gegroeid met onze vrienden van vroeger, mensen veranderen in de loop der jaren en intresses veranderen ook.

En net wat jij zei in je oproepje.. waar kom je nieuwe vrienden tegen?

In de schooltijd is het heel makkelijk om vrienden te maken maar rond onze leeftijd blijkt dat toch veel lastiger te zijn.

Ik zag dat we wel aardig dezelfde intresses delen en dat is natuurlijk altijd een goed begin, wij zijn net als jullie een spontaan jong stel die graag uit eten mag gaan, lekker een avondje uit, filmpje pakken, gezellig terrasje pakken, bos/strand wandelingen maken en nieuwe dingen ontdekken.

Binnenkort willen wij b.v. een cursus salsadansen en windsurfen gaan doen.

Je oproepje staat er al even zag ik en je zal vast al wel genoeg reacties gehad hebben maar hoop dat jullie nog intresse hebben en dat we van jullie weer horen.

Mijn email-adres is essy84@live.nl.

We hopen van jullie weer te horen en jullie beter te leren kennen.

Groetjes Esther en Edwin