VRIENDIN GEZOCHT LIMBURG

  • liesbeth

    Anonymous

    Hoi Debbie,

    Ik ben 43 en ook alleenstaand en net als jouw op zoek naar een vriendin om mee op stap te gaan, geen bijbedoelingen.

    Woon in Sweikhuizen (Geleen) en dit is een klein dorpje dus al mijn vriendinnen vroeger van school zijn uitgevlogen naar

    de grotere steden om verder te studeren en hebben zich er ook gevestigd.

    Alleen ik ben in het zuiden blijven plakken en heb hier werk, een leuk eigen huisje etc…

    Indien je lekker wilt kletsen en meer wilt weten hoor ik van je.

    groetjes,

    Mariella

    ik woon in Nuth, zullen we een keer afspreken, Liesbeth.

  • liesbeth

    Ik ben 53 jaar en woon in omgeving Heerlen, zoek vriendinen om gezellige dingen te doen, wandelen fietsen en kletsen, wat drinken, iemand interesse?

  • Bettina

    Hoi. Ik ben een gescheiden vrouw van 49 jaar uit Limburg. Ik heb 2 kinderen. Ik ben op zoek naar leuke vriendinnen om samen gezellige dingen te ondernemen. Ik woon in Heerlen. Samen lachen, een goed gesprek, terrasje pikken, bioscoop ,winkelen of gewoon kopje koffie drinken. Ik vind alles gezellig. De meeste mensen om me heen hebben een partner en vooral in de weekenden voel ik me soms eenzaam. Wie zoekt ook een leuke vriendin? Groetjes BB

  • Claudia

    Bettina

    Hoi. Ik ben een gescheiden vrouw van 49 jaar uit Limburg. Ik heb 2 kinderen. Ik ben op zoek naar leuke vriendinnen om samen gezellige dingen te ondernemen. Ik woon in Heerlen. Samen lachen, een goed gesprek, terrasje pikken, bioscoop ,winkelen of gewoon kopje koffie drinken. Ik vind alles gezellig. De meeste mensen om me heen hebben een partner en vooral in de weekenden voel ik me soms eenzaam. Wie zoekt ook een leuke vriendin? Groetjes BB

    Hoi Bettina, leuk…kijk eens even naar mijn oproep…groetjes, Claudia.

     

  • Sandra

    Hallo allemaal,

    ik zag het kopje vriendinnen Limburg, ik dacht ik reageer ook even. Leuk dat er zoveel reacties geplaatst worden! 

    Ik ben zelf ook opzoek naar nieuwe vriendinnen, ik heb er eigenlijk wel genoeg maar deze zijn allemaal gesetteld . En je merkt toch dat het dan vaak moeilijker is om af te spreken. Zeker wanneer je eens iets spontaans wil gaan doen. 

    Ik  ben zelf 40, vlot, spontaan en ondernemend! Woon in de buurt van Heerlen. Vind heel veel leuk om te doen. Zou het echter  rook leuk vinden om iemand te leren kennen om in de weekends eens een drankje te gaan doen of iets anders, of als er bv ergens een leuke activiteit te doen is. Zoals ik al zei ik vind eigenlijk veel leuk, als het maar gezellig is :-) 

    mocht iemand het leuk vinden om in contact te komen dan hoor ik het graag!

    groetjes Sandra

  • bianca

    Hoi  ik herken idd wat jullie zeggen idd   woon zelf  tussen  venlo en  venray ben 40 wel rijbewijs geen auto  maar  dat is wat mij  betreft geen probleem. 

    Heb dochter die  niet bij mij woont ( mbo ondertussen oa al ) .

    Heb klein hondje.

    en vind op puzzelen en bordspelletjes  na   eigenlijk alles wel leuk.

    niet werkzaam en nu 6 maandjes geen relatie meer  maar  hij is  nog  wel  een zeer  goede vriend  gebleven/geworden

    groetjes bianca

  • Sylvia.

    hallo is er nog iemand die in de weekend wil genieten om iets leuks te doen

  • ria

    • hallo dames uit limburg ,ik ben ria woon in herkenbosch ben 65jaar jong en ontwerp hippie kleding ben zeer creatief ,omdat ik veel ben verhuisd vind ik het leuk voor nieuwe meiden te ontmoeten voor leuke dingen te doen of iets creatiefs want ieder mens kan wel iets of we leren het ondermekaar, zou dat niet gezellie zijn of naar het bos wandelen terrasje pikken gewoon leuke gezellige dingen doen ,en ook eens lekker lachen   hoop op veel leuke reacties gr ria

  • Ahmed

    Ik woon alleen in Arnhem en ik heb een vriendin nodig, een vrouw ouder dan 30

    jaar, om alleen te zijn Ik ben 59 jaar oud

    Mijn whatsap is

    +31 6 85125070

    Leuk dat jullie mijn oproepje lezen….ben op zoek naar vriendinnen in Limburg…

    Ben een jonge vrouw van 44 jaar…ongebonden…en zou graag wat vriendinnen leren kennen…om leuke dingen mee te ondernemen.

    Neem graag een bioscoopje…terrasje pikken…shoppen…thuis op de bank isook gezellig…en af en toe een bakkie koffie drinken is ook niet mis…gewoon samen gezellige dingen ondernemen…

    Ik hou van humor…vertrouwen…begrip…respect…en ieder in zijn waarde laten.

    Sta graag voor iedereen klaar…gevoelig…emotioneel…spontaan…

    Dit zijn wat steekwoorden van mezelf…woon in Nederweert…spreekt dit jullie aan…dan hoor ik graag iets van je…

    gr Debbie