VRIENDIN GEZOCHT LIMBURG

  • debbie

    Hoi vrienden

    Leuk dat jullie mijn oproepje lezen….ben op zoek naar vriendinnen in Limburg…

    Ben een jonge vrouw van 44 jaar…ongebonden…en zou graag wat vriendinnen leren kennen…om leuke dingen mee te ondernemen.

    Neem graag een bioscoopje…terrasje pikken…shoppen…thuis op de bank isook gezellig…en af en toe een bakkie koffie drinken is ook niet mis…gewoon samen gezellige dingen ondernemen…

    Ik hou van humor…vertrouwen…begrip…respect…en ieder in zijn waarde laten.

    Sta graag voor iedereen klaar…gevoelig…emotioneel…spontaan…

    Dit zijn wat steekwoorden van mezelf…woon in Nederweert…spreekt dit jullie aan…dan hoor ik graag iets van je…

    gr Debbie

  • Anja

    Hoi Debbie,

    Ik kom dan wel niet uit Limburg, maar uit Brabant. Nederweert is niet zover bij mij vandaan. Ik ben ook ongebonden, 39 jaar en op zoek naar leuke mensen om leuke dingen mee te doen. Bioscoop, theater, winkelen, uit eten, gewoon spontaan iets ondernemen. Dus misschien vind je een brabantse vriendin ook leuk, laat het dan maar weten. :-)

    Groetjes,

    Anja

  • debbie

    Hoi Anja

    Leuk dat je reageerd op mijn oproepje,, Brabant is geen enkel probleem meid

    ik heb een auto en kan me makkelijk verplaatsen.

    Lijkt me heel leuk om elkaar beter te leren kennen,, misschien eerst ff schrijven

    een keer msn,,,

    zal ff een keine indruk van me geven..

    Ben dus 44 jaar jong,,en ongebonden dus, heb ook geen kinderen

    wel dol ermee, ook huisdieren hou ik veel van..

    Door vele omstandigheden in het leven kom je plots alleen te staan

    vrienden zijn druk,, of getrouwd en daar ga je niet graag tussenstaan.

    Daarom zoek ik graag een nieuwe vriendin,, om leuke dingen mee te doen.

    Ben een humor volle meid, maar een goed gesprek ga ik ook niet uit de weg

    Heb een luisterend oor, en een lezend oog zeg ik altijd.

    Mijn vertrouwen is erg gekwetst door de jaren heen, maar ben een positieve

    meid,, die niet terug denkt aan het verleden,, en er het beste van maakt.

    Zo heb ik ook de moed niet opgegeven voor een vriendin te zoeken..

    Alleen doe je niet zoveel dingen ondernemen, want met zijn tweetjes is dat leuker

    Heb voor iedereen respect en begrip,, en laat iedereen in zijn eigen waarde

    geef ze de vrijheid en de ruimte..

    spreekt dit je aan, hoor ik graag van je,, heb je nog vragen schroom niet

    ben een open mind,, en sta voor vele dingen open in het leven.

    wens je nog een zonnige zondag toe

    gr Debbie

  • Sunshine

    Hoi Debbie,

    Ben nieuw hier en heb net een berichtje geplaatst waarin ik ook op zoek ben naar een gezellige vriendin. Woon in Roermoond, 53 van buiten maar 30 van binnen en gescheiden. Geen kids maar wel 2 Bordercollies. Al mijn vriendinnen zitten in relaties en ik ben het zo moe om overal alleen naar toe te gaan. Ik doe het wel hoor, terrasjes, film, theater maar het is toch echt gezelliger om dat met iemand samen te doen. Mijn vrienden zeggen altijd dat ik een warm, vrolijk en gezellig persoon ben. Ik heb ook al een oproep geplaatst om doedate dus daar kun je ook dingen over me lezen.

    Lijkt het je iets om elkaar te leren kennen?

    Ik hoor graag van je.

    groetjes

    Sunshine

  • NewMoon

    Hoi Debbie & Sunshine,

    Ben ‘toevallig’ook woonachtig in Roermond en ben 34 jaar.

    Zoek ook lieve, leuke, eerlijke, betrouwbare vriendinnen.

    Waar ik lekker mee kan kletsen, lachen & huilen als de situatie daar naar is..

    Hoop dat er iemand reageerd zodat we eerst kunnen msen - en later afspreken!

    Liefs,

    NewMoon

  • vynckli

    Hallo NewMoon

    toevallig delen wij zowel dezelfde woonplaats als onze leeftijd. Als het je leuk lijkt nader kennis te maken, zie ik je mail graag tegemoet.

    Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen vriendschap zoek met een vrouw die op mannenjacht wil gaan en hiervoor een vriendin nodig heeft zodat ze niet alleen naar de kroeg hoeft te gaan. Dit is me nl al eens overkomen… Kortom ik zoek een gezellig eerlijk contact om leuke dingen te ondernemen.

    Interesse en tijd? Hoop van jou te horen. groet Liesbeth.

  • Nancy

    Hoi Debbie,

    dit is de eerste keer dat ik via internet op zoek ben naar een vriendin om dezelfde redenen die jij in je oproep hebt vermeld.

    Ik ben Nancy, ben 37 jaar en woon in Ospel. Ik heb genoeg vrienden maar zijn allemaal stellen en die hebben hun eigen leven. Ik heb een grote hobbie en dat is muziek maar daar ben ik niet altijd druk mee bezig. Dus heb ik nog behoefte aan een leuke vriendin om af en toe eens wat mee te ondernemen. Ik heb 2 teckels waarmee ik graag ga wandelen en die ik vertroetel. Ik ben heel zorgzaam en spontaan, modern en openminded. De dingen in jouw oproep spreken me enorm aan vandaar dat ik reageer; ook al heb jij je oproep al een half jaar geleden geplaatst.

    Ik hoop wat van je te horen.

    groet, Nancy

  • betsie

    hallo debbie

    ik woon sinds twee jaar in venlo het eerste jaar heb ik heel weinig van venlo en omgeving gezien

    en sinds een paar maanden woon ik alleen met mijn zoon ,

    zit nu zo''n beetje gesetteld door deze omstandigheden zit ook zonder werk en aangezien mijn famile

    en vrienden in de omgeving van arnhem wonen voel ik me best alleen.

    zou graag nieuwe mensen willen ontmoeten om leuke en gezellige dingen mee te onder nemen

    of dit nu winkelen ,terrasje of thuis een bakkie doen maak niet uit.

    mijn leeftijd is 50 jaar maar heeeeeel jong van hart hoor

    groetjes betsie

  • Mariella Gelissen

    Hoi Debbie,

    Ik ben 43 en ook alleenstaand en net als jouw op zoek naar een vriendin om mee op stap te gaan, geen bijbedoelingen.

    Woon in Sweikhuizen (Geleen) en dit is een klein dorpje dus al mijn vriendinnen vroeger van school zijn uitgevlogen naar

    de grotere steden om verder te studeren en hebben zich er ook gevestigd.

    Alleen ik ben in het zuiden blijven plakken en heb hier werk, een leuk eigen huisje etc…

    Indien je lekker wilt kletsen en meer wilt weten hoor ik van je.

    groetjes,

    Mariella

  • vynckli

    Hoi Mariella

    zoek jij nog contact? Je bericht is van augustus dit jaar en dat is nog recent. Als het antwoord JA is, stel ik me graag aan je voor.

    groet Liesjuh.