Vriendschap Amsterdam

• Mila36

Hallo,

Ik ben een 36-jarige vrouw die op zoek is naar leuke vriendschappen. Bv om lekker te gaan winkelen, ergens wat te gaan eten, wat drinken, wandelen, sporten en als het weer mooi weer word gezellig naar het strand te gaan.

Ik ben single en heb geen kinderen.

Spreek het jou aan, laat dan wat van je horen en wie weet houden wij er een leuke vriendschap aan over.

Groetjes,

M

• SAL

Beste Mila,

Ik weet niet of je al veel reacties heb gehad, maar het lijkt me wel leuk om met je wat te doen, ik ben Shirley en woon in Muiderberg, ik ben op zoek naar nieuwe contacten, ben wel getrouwd maar werk veel aan huis.

Groetjes,

Shirley

• Vircy70

Hoi Mila en Shirley,

Ook ik ben op zoek naar nieuwe contacten. Ik ben 38, single en woon in Amsterdam.

Groetjes,

Vircy70

• Marchera

Hallo Mila36

Ik ben ook single, heb geen kinderen, woon en werk in Amsterdam. Ik doe graag leuke dingen, zoals winkelen, theater, lekker eten, dagjes weg, etc. Ik ben Surinaamse, ben je geinteresseerd, reageer dan, groetjes Marchera.

• nathalie

:)-D hello , mijn naam is Nathalie .

Ik ben gescheiden . Ik heb 2 kids : een come and go , studeer hij is 18. en ik heb mijn jongste van bijna 14 .

Ik ga over 1 maand verhuizen naar amsterdam noord(:P) .

ik kom van amersfoort .

Ik ben 44 j en ja ik heb ook zin in nieuwe vrienden . Ik hou van lachen , dansen , praten , theater, wandelen, ….ik spreek frans( mijn moedertaal) , NL , spaans en engels.

Als je interesse hebt, hoor ik graag van je. doei Nathalie.

• Bolly

Hallo allemaal,

Deze oproep spreekt mij erg aan! Graag zou ik ook nieuwe mensen willen ontmoeten.

Ik ben woonachtig in Amsterdam en zoek leuke nieuwe contacten om leuke dingen mee te doen.

Echter ben ik geen single, ik heb zo'n 5 jaar een relatie met mijn vriend.

Wij zijn allebei dertigers en hebben nog geen kinderen.

Wij zijn allebei poezenliefhebbers en bourgondiers.

Graag zouden wij wat vaker dinnerparties willen geven voor leuke mensen.

Maar ook houd ik van cultuur, literatuur, watersporten, wandelen, shoppen en nieuwe dingen ontdekken.

Ik kijk met veel plezier uit naar het IDFA weer.

Vond je het leuk dit te lezen, neem dan contact met me op!

Groetjes,

Bolly

• labradorAmsterdam

Hallo Mila,

Leuke oproep die me aanspreekt. Ook ik heb behoefte aan wat nieuwe contacten.

Wie ben ik man ; man van 47 single, oog en gedraag me wat jonger. Ik woon in Amsterdam, hou van sport, fitness, zwemmen, wandelen met mijn hond, koken vind ik leuk, af en toe uit eten, soms een kroeg, goede film goed gesprek, lezen, humor.

Belangrijk vind ik afspraken nakomen, eerlijk zijn.

Zoek op dit moment geen relatie.

Als deze reactie je aanspreekt ben ik benieuwd naar je reactie.

Mijn e mail; labradorman24@hotmail.com

vriendelijke groet,

Hans

• Carlijn

Hallo Mila,

Leuk oproepje heb je geplaatst.

Ik ben een 39 jarige vrouw, single, zonder kinderen en woon in Amsterdam. Ik zoek net als jou een gezellige vriendin om leuke dingen te doen.

Indien je nog op zoek bent naar een nieuwe vriendschap dan hoor ik graag van je.

Groetjes,

Carlijn

• lilli

Hallo, ik woon niet ver van Amsterdam en zo te zien vinden we dezelfde dingen leuk.

groetjes

lilli

• janine

Hallo Carlijn,

Ik zag je reaktie het lijkt me leuk om samen eens iets leuks te doen.

Ik ben Janine 42 jaar woon in Amsterdam cultuur,bios wandelen winkelen theater

Ik zie dat je je ber al een jaar geleden hebt geplaatst ik ben benieuwd of ik wat van je hoor

groetjes janine