Hallo misschien toekomstige vriendinnetjes!
Ik ben Jessica, 26 jaar en ik woon samen in Nijmegen.
Helaas zijn mijn vriendinnen erg druk; of ze zijn verhuisd, of ze hebben een kindje, of ze gaan op in hun baan of vriendje.
Waar het dus op neerkomt is dat ik vriendinnen mis! Ik spreek echt wel met ze af, maar het moet té vaak van mij uit komen, en ik vind dat een vriendschap écht van 2 kanten moet komen. Het is leuk zelf ook eens gesmst te worden en/of gevraagd te worden om af te spreken!
In de afgelopen jaren heb ik wat lastige dingen meegemaakt en er zijn echt vriendinnen geweest die me hebben laten vallen. Omgekeerd zou ik dit nóóit doen! Ik sta altijd voor anderen klaar, ben trouw, initiatiefrijk en eerlijk. Verder ben ik vrij serieus, een denker, maar als ik me eenmaal mijn gemak voel kan ik ook echt wel lol hebben!
Ik ben op zoek naar lieve vriendinnen, voor wie vriendschap ook een hoge waarde heeft. Iemand die het niet na een paar keer laat afweten (als het klikt dan he;-) ).
Ik ben dus op zoek naar gezellige leuke meiden (24-30 jr.) uit de buurt die net als ik eerlijk en trouw zijn en zin gezellige dingen te ondernemen, te kletsen, te bankhangen etc!
Ik hou van series & films kijken, terrasjes, spelletjes doen, skaten en ben gek op reizen. En ik hou van werken met kinderen! Heb HBO pedagogiek gestudeerd.
Ook ben ik echt op zoek naar iemand om mee te stappen. Vind het heerlijk lekker te gaan dansen op bv vrijdagavond, en nu kan t nog, over paar jaar ben ik écht te oud daarvoor (voel me nu al vaak zo jong in bv “el sombrero”).
Ik vind het fijn met mensen op te gaan die niet zo oppervlakkig zijn, die wat levenservaring hebben en die open zijn.
Heb je zin om te mailen en eventueel keer af te spreken?
Mail me maar op jessica_burgers@hotmail.com
want op de site kijk ik niet zovaak naar reacties!
Doegggg
Xx