Ik ben een 36 jarige man en ben opzoek naar ECHTE VRIENDSCHAP!!
Ruim 2 jaar terug ben ik verhuist van Limburg naar Den Bosch, om samen te gaan wonen met mijn vriendin.
Den Bosch is inmiddels mijn tweede thuis, maar er onbreekt toch nog iets in mijn leven. Vrienden!!!!
Mensen waar ik vroeger mee om ging zijn in de loop de jaren een andere weg in geslagen. En conatcten verwateren langzaam. Misschien herken je je hier wel in, en heb je ook wel de behoefte om nieuwe vriendschappen te maken.
Ik ben zeker geen verlegen man, maar hoe vindt je op een spontane manier nieuwe vrienden?
Misschien wat cliche, maar ik ben opzoek naar gezelligheid en mensen om leuke dingen mee te ondernemen. Samen opstap gaan, wandelen, poolen, hapje eten, of gewoon thuis een filmpje kijken. Het seizoen van de festivals staat straks weer voor de deur, vroeger ging ik daar graag naar toe. Maar nu mis ik toch vrienden met de zelfde intersses.Wat ik heel belangerijk vindt in een vriendschap is, dat je je verhaal ook kan doen bij die ander. Dat je ook echt bij je vrienden terecht kan en niet alleen maar vrienden voor de gezelligheid.
lijkt het jou wel wat om een goede vriendschap op te bouwen met een gezellige Limburger. Dan zou ik zeggen reageren maar!!!
Jurgen