vrouwen vanaf 40 gezocht voor ons forum

• inge

Meer dan twee jaar geleden heb ik een forum opgericht voor vrouwen vanaf veertig. Dus ook vijftig, zestig….. We hebben er al heel wat aan af gelachen, gekletst, gehuild en soms ook ruzie gemaakt. We zijn dus gewoon vrouwen! :-) Heb je zin en tijd om eens gezellig te kletsen of wil je gewoon je ei kwijt hahaha, dat kan allemaal bij ons. En natuurlijk kan het ook over serieuzere onderwerpen gaan. Of over boeken, hobby's en noem maar op. Voor iedereen is er wel wat. We verheugen ons op nieuwe vrouwen. Hoe meer vrouwen hoe meer vreugde, dus meld je aan wij ontvangen je met open armen. Hier nog even een kleine uitleg over hoe het forum in elkaar zit. Het forum bestaat uit drie gedeeltes. Een algemeen gedeelte, waar ook gasten mee kunnen lezen. Dan een gedeelte voor geregistreerde leden, hier praten we over meer serieuzere dingen. En dan zijn er nog de ladies rooms. Maar daarover vertel ik later wel meer´. Nog vragen? Een mailtje is genoeg! ;) groeten Inge ingetenoever@hotmail.com

• Linda64

Zou het leuk vinden om me aan te sluiten bij de club.

Groetjes Linda

• tineke

hallo inge

ik stel me even voor, na deze site eens doorgekeken te hebben, zag ik dus dit, en het lijkt me gezellig om te horen wat er onder de vrouwen zoal leeft

ik lach graag , maar sta ook open voor andere dingen, maar dat vertel ik later dan weleens, ik ben nu 62 jaar en ben per 1 februarie gestopt met een dag minder te werken

dus heb ik wat meer tijd voor gezeligge dingen.. zoals een leuke babbel met wie maar wil, en dat leuk vind, verder laat ik het hier even bij,

groetjes tineke

• tineke

goede middag, ik was hier gisteren ook aleens ,ik ben zeer benieuwd naar een reactie, groetjes

• tineke weijers

ik luister graag naar andere mensen en dit lijkt me nou echt leuk om gedachten te delen enz

• marga

zou het ook erg leuk vinden om mij hierbij aan te sluiten.

Met vriendelijke groet,

Marga van Dijk.

• tineke

dag marga, ik zie dat je een dag later bent als ik, misschien vind je het wel leuk om in eerste istantie wat over onszelf te vertellen, laat het me maar weten als je daar wat voor voelt

groetjes tineke, emailadres is oldtimer@1947 ziggo.nl

• Kim

Hoi, lijkt me leuk! Maarreh waar is dat forum dan?

• merlien

Hoi.

Als het mag en kan wil ik me graag aanmelden.

Groetjes Merlien.

• marcellina1@live.nl

Hoi Inge,

Vind het een leuk idee, wil me graag bij je aanmelden, ik ben 48 jaar getrouwd en ik heb twee tiener zonen.

Het lijkt me leuk om veel verschillende vrouwen te leren kennnen.

Groetjes Mars