vriendin gezocht

• walda

Hallo,

Ik ben een alleenstaande moeder van 5 kinderen waarvan nog 3 thuiswonend. Ik ben gehandicapt (epilepsie en reuma) en heb hierdoor geen rijbewijs of werk. Kortom ik zit opgesloten in huis. Ik voel me zo eenzaam. De muren komen op mij af. Ik mag niet werken en kan nergens heen zonder anderen. Ik wil nu dus een vriendin of meerdere waar ik leuke dingen mee kan doen bij elkaar op visite koffie drinken of creatief doen met z'n 2en. Ben jij een spontane vrouw die wel in is voor een grapje en ben ook jij opzoek naar vriendschap. Reageer dan op mij.

Groetjes,

Walda.

• SAL

Hallo Walda,

Ik ben Shirley ik heb ook epilepsie en heb ook reuma gehad maar van mijn reuma ben ik vanaf gekomen door heel veel te knokken, daarnaast heb ik de IP(syndroom van Bloch-Sulzberger) dat is een erfelijke huidziekte, en ik heb een erfelijke schildklierafwijking.

Werk zoeken is daardoor erg moeilijk maar heb toch een eigen bedrijf kunnen opstarten, ben wel opzoek naar nieuwe contacten, ik hou van genieten van het leven, ben wel getrouwd, en ga ondanks alles nieuwe uitdagingen aan.

Ik weet waar je precies woont, maar ik woon regio Amsterdam.

Hoop nog wat van je te horen.

Groetjes,

Shirley

• jolanda

hoi walda

ik heb je oproep gelezen graag zou ik met je kennis maken ik ben zelf een vrouw van 40 mijn zoon heeft een eigen leven en heb daardoor veel tijd over ik woon in limburg laat maar iets van je horen of mail me dan kletsen we verder en vertel ik je meer over mezelf gr jolanda