Ik zoek een gezellige vriendin in Almere

• Marcellina Duffels

Hoi, mijn naam is Marcellina ik ben 47 jaar en ik zoek een leuke vriendin in Almere om leuke dingen te ondernemen.

Ik werk 24 uur per week verdeeld over 4 dagen, ik ben getrouwd en heb twee prachtige jongens van 16 en 12 jaar. Ik ken gelukkig wel een heleboel mensen maar, mis net die leuke vriendin.

Groetjes en misschien tot schrijfs.

• marion bakker

Marcellina Duffels Schreef:

——————————————————-

> Hoi, mijn naam is Marcellina ik ben 47 jaar en ik

> zoek een leuke vriendin in Almere om leuke dingen

> te ondernemen.

> Ik werk 24 uur per week verdeeld over 4 dagen, ik

> ben getrouwd en heb twee prachtige jongens van 16

> en 12 jaar. Ik ken gelukkig wel een heleboel

> mensen maar, mis net die leuke vriendin.

>

> Groetjes en misschien tot schrijfs.

Ik las jouw bericht op prikpagina.nl over vriendschap! Ben je nog steeds op zoek, dan lijkt mij leuk om meer over je te weten!

Ik ben marion 50 jaar en heb 2 volwassen kinderen en zoek een gezellige vriendin om zo af en toe te markten of te sporten of even lekker te kletsen misschien hoor ik wat van je Vriendelijke groetjes marion

• monique

hallo ik ben monique en ik ben 17 bijna 18 en ik zoek een leuke vriendin waar ik leuke dinge mee kan doen

om dat ik die niet meer heb

laat wat van je weeten:P

groetjes monique

• Khadija

hallo Marcellina en Marion,

ik ben 50 en zoek een vriendin voor babbelen en ergens heen te gaan, zij het dat ik momenteel heeeel weinig geld te besteden heb.

Op dit moment geen kinderen, mogelijk binnenkort een van 2 in het gezin.

Op dit moment geen werk, maar kan ieder moment veranderen.

Ik ben slechthorend (kan niet telefoneren, wel chatten of sms-en).

Khadija

• chantal

Ik ben ook 50 en wil graag nieuwe mensen leren kennen in Almere e.o.

Ik ben single en heb 3 kinderen (tieners). Mijn hobbies zijn: tuinieren, wandelen, reizen, ….

• Mirjam

Marcellina Duffels

Ik ben 49 jaar.

Getrouwd en heb 2 zonen. Al de 3 mannen werken en doen een opleiding.

Ik ben huisvrouw, ben op zoek naar een vriendin om daar leuke dingen mee te doen.

In het weekend ben ik vaak vol omdat 1 van de 3 mannen wel eens leuke dingen willen doen met me.

Maar door de weeks heb ik alle tijd om erop uit te gaan.

Spreek het je aan, laat dan wat van je horen.

Gr, mirjam

• Mirjam

Chantal

Ik ben 49 jaar.

Getrouwd en heb 2 zonen. Al de 3 mannen werken en doen een opleiding.

Ik ben huisvrouw, ben op zoek naar een vriendin om daar leuke dingen mee te doen.

In het weekend ben ik vaak vol omdat 1 van de 3 mannen wel eens leuke dingen willen doen met me.

Maar door de weeks heb ik alle tijd om erop uit te gaan.

Spreek het je aan, laat dan wat van je horen.

Gr, mirjam

• marcellina

Hoi Marion sorry voor mijn erg laate reactie, ik zou het inderdaad leuk vinden om iemand te vinden waar je leuke dingen mee kunt doen.

Kun je iets meer over jezelf schrijven bv wat je intresses zijn ect.

Ik hoor graag van je, groetjes Marcellina

• marcellina

Hoi Mirjam,

Sorry voor mijn laate reactie, kun je iets meer vertellen over jezelf en wat je intresses zijn. Ik vind het leuk om met de mannen naar de voetbal tegaan, ik vind het ook leuk om op woensdag naar de markt te gaan, ben woensdag altijd vrij. Ik sport 2 keer per week bij fit for free een keer doe ik altijd na mijn werk op dinsdag meestal. Een terrasje pakken vind ik ook altijd een prettige bezigheid, als deze dingen jou ook leuk lijken kunnen we misschien een keertje afspreken.

Groetjes Marcellina

• marcellina1@live.nl

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties en ik wens jullie alvast een spetterend 2010

Groetjes Marcellina