gezelligheid omg den bosch

• essie

Hai,

Ik ben 39 jaar en ben op zoek naar leuke vriendschappen

om te stappen winkelen en gewoon gezellig koffie te drinken.

Ga nu regelmatig op stap met een leuke vriendin

maar vind het leuk om mijn kennisen kring te vergroten.

Ben sinds oktober alleen en dan werken veel oude vriendschappen niet meer.

groetjes,

essie

• Annette

Hoi!

Ik herken jouw oproep… Ik ben ook sinds het afgelopen jaar alleen en dan valt niet alleen je partner, maar ook je vriendenkring voor een deel weg.

Ik woon zelf in de omgeving Den Bosch. Je kunt me het beste bereiken op: singolo@online.nl

Tot gauw.

Groeten,

T.

• Nathaly

Hai Essie,

Ik ben 40 en zag je advertentie en het spreek me aan.

Ben van antilliaanse afkomst maar zou het leuke vinden andere mensen te leren kennen.

Groetjes,

Nathaly

• Kim

Hoi!

Ik ben ook 39 en single en woonachtig in Den Bosch.

Mijn vriendenkring is erg uitgedund sinds de scheiding en na 2 jr mezelf vermaakt te hebben in de weekenden, ben ik dat een beetje beu..

Ik ben geen kroegentype (maar een beetje borrelen en kletsen in een knus cafeetje vind ik wel oke). Verder hou ik van het theater, bios (Filmhuis), etentje, concerten, wandelen, terrasje in de zomer.

Groetjes,

Kim

• vynckli

Hoi Essie

zoek je nog contact of heb je al een aantal leuke vriendinnen ontmoet? Ik reageer op je tekst, omdat deze me aanspreekt. Lijkt me leuk je te leren kennen. Laat even weten of je nog contacten zoekt.

groet, Liesjuh.

• vynckli

Hoi Essie

zoek je nog contact of heb je al een aantal leuke vriendinnen ontmoet? Ik reageer op je tekst, omdat deze me aanspreekt. Lijkt me leuk je te leren kennen. Laat even weten of je nog contacten zoekt.

groet, Liesjuh.

• vynckli

Hallo Essie

ik kom terug op mijn vorige reactie. Ik wil graag een vriendin om mee te kunnen paardrijden, maar het is van de zotte om aardige mensen bij voorbaat af te wijzen omdat ze deze hobby niet hebben. Als je nog wilt reageren, dan graag. Als je niet wilt reageren, kan ik dit goed begrijpen. Ik had dan maar beter moeten nadenken. Hoop nog van je te horen!

groet, Liesjuh.