vrienden gezocht

• Helena

Hallo

Ik ben een jonge moderne vrouw van 47 jaar en woon in de buurt van Leiden.

Ik ben op ‘zoek’ naar nieuwe vriendschappen om leuke en gezellige dingen mee doen. Mijn hobbies zijn sporten, ik doe zelf aan tennis en volleybal, verder hou ik van lezen, tv kijken, uit eten, bios, theater, terrasje, sauna, weekendjes weg en vakantie.

• Siegfried Peeters

Als u wil, dan kunt u met mij mailen: leuven65@yahoo.com

Ik ben een 43 jarige belg, maar ik woon en werk in Den Haag.

Meer info. komt later wel.

• Saskia van Meer

Ben je op zoek naar nieuwe vriendschappelijke contacten in of rondom Haarlem?

Ik bied de mogelijkheid om gezellig bij elkaar te komen én gezamelijk te koken in het centrum van Haarlem, met uitzicht op het Spaarne, onder het genot van een drie gangen menu inclusief drankjes.

Heb je interesse? Mail dan nu naar saskiavanmeer@yahoo.com.

Aanhang is altijd welkom. Geef in je mail graag even aan of je wensen hebt t.a.v. het eten (vis, vlees, vegetarisch, enz.) en drinken (wijn, bier, fris, enz.) Daarnaast zou ik graag willen weten of je een voorkeur hebt in het bereiden van het voor- hoofd- of nagerecht. Ik kan echter nog niet garanderen of dit lukt i.v.m. de aanmeldingen.

De keuze van de gerechten wordt in overleg samengesteld (eigen ideeen zijn ook altijd welkom). Ook datum en tijd zijn nader overeen te komen.

De kosten bedragen €15,- p.p. voor de gehele avond.

Vriendelijke groet,

Saskia van Meer.

• lilli

Hallo, ik ben op zoek naar hetzelfde, woon in Leiden, en ben iets jonger dan jij.

Als je wil kan je me mailen, misschien kunnen we binnenkort een terrasje pakken?!

vr. groet,

Lilli (email adres: lillikoelie64@hotmail.com)

• jan drenth

hallo ik ben jan drenth en ik zoek een leuke vriendin om savonds of het weekends en vakanties iets leuks mee te doen.

ik ben jan drenth ik heb in 76 een autoongeluk gehad waardoor ik nu een stijf been heb dus ik kan hem nooit meer buigen.

graag wil ik kennis met jouw maken en zien of het wat wordt tussen ons beide.

mijn adres is jan drenth langs de lijn 14 in bedum (gr)

ik kan lopen en fietsen maar ik fiets met 1 been.

ik woon in een woonvorm.

graag wil ik met jouw in kontakt komen.

de hartelijke groeten van jan drenth

• chantal

je bent een stomme trut omdat je een oproep plaatst en vervolgens niet meer reageert op mensen die de moeite nemen op jouw oproep. Rot op van deze site