stel zoekt stel

• Wanna en Rein

Hallo Lenie en Rien,

Wij Wanna en Rein houden ook van sauna en naturisme. Wanna is 51 en ik ben 64 beiden slank en geschoren.

Misschien gezellig om een afspraak te maken dat we naar en sauna kunnen gaan.

Laat maar weten wat je er van vindt .

Met vr groet Wanna en Rein

Wij wonen in Waddinxveen maar afstand is geen probleem.

• levedelol

Hallo wij zijn een stel van allebij 42 jaar wij willen zaterdagavond ergens gaan stappen en hotel huren,maar eerst nog ergens wat drinken,wie lijkt dat iets,eerst elkaar ontmoeten,en wie weet een hele gezellige avond van maken.?

• ed en dre

Hoi wij zijn een leuk gezellig stel.

We willen graag in contact komen met andere stellen.

Voor ons is dit de eerste keer.

We gaan graag naar parenclubs. Wie spreekt dit aan.

Wie weet wat ervan komt maar er moet wel een klik zijn.

• maro

Hallo mensen.

het lijkt ons wat om andere stellen te ontmoeten. We hebben wel een sover gepraat en nog niets concreets ervan gemaakt. Als wij hier aan mee doen dan zal het wel de eerste keer.

Ik man van 42 en mijn vrouw van 33.

Misschien heb je een leuk idee dat ons over de drempel helpt.

comaro2@hotmail.com

• voetbalballet

Hoi hoi,

wij zijn een goed uitziend en slank, leuke stel (m54/v52) en komen uit de buurt van Hilversum en op zoek naar een leuk stel voor een gezellige vriendschap ++

Reageer maar svp als jullie interesse hebben om wat info uit te wisslen en hopelijk een leuke klik te ontdekken. Lieve groet M&M

• Marco en Linda

Wij zijn een leuk stel, normaal/slank postuur. Niet roken 40-50. Trefwoorden. Sauna naaktstrand nudisme spanning erotiek uitgaan, maar vooral vriendschap ++

We zoeken een leuke vriendschap, bij voorkeur omgeving West Brabant, Zuid H eilanden/Zld

Linda en Marco

• Marco en Linda

Wij zijn een leuk stel, normaal/slank postuur. Niet roken 40-50. Trefwoorden. Sauna naaktstrand nudisme spanning erotiek uitgaan, maar vooral vriendschap ++

We zoeken een leuke vriendschap, bij voorkeur omgeving West Brabant, Zuid H eilanden/Zld

Hierbij nog ons e mail adres vanlonen@yahoo.com

Linda en Marco