Vriendschap

• Debbie

Hallo ik ben een alleenstaande vrouw van bijna 50 jaar oud en ik ben bi seksueel geaard en op zoek naar gezellige lieve mensen zonder kinderen om leuke dingen te ondernemen. Ik ben een spontane vrouw die van huiselijke gezelligheid houdt, een lekker wijntje en een hapje maar ik ben verder ook sportief, ik hou van een lange wandeling, van fietsen en lichamelijk bezig zijn, ben meer een doener dan een prater maar ik kan het ook erg gezellig vinden om een avondje lekker te kletsen over van alles en nog wat en ook met wat meer diepgang. Ik zoek mensen die me kunnen ontroeren, die net als ik wat levens bagage hebben en waar ik een echte vriendschap mee kan opbouwen! Misschien tot horens,

Debster

• greta

Hallo Debbie,

Ook ik ben alleenstaand en 55 jaar en wil graag andere mensen leren kennen. Ik woon op Voorne-Putten en ik houd ook van fietsen en wandelen. Ik werk als manager in de gezondheidszorg. het is een drukke baan en heb weinig tijd om in mijn nieuwe omgeving (ik ben pas verhuisd) contacten te leggen.Ik zoek niet alleen mensen om leuke dingen mee te doen, maar ook vriendschappen (geen relatie).

Je schreef niet in welk deel van Nederland je woont, misschien woon je in de buurt.

Ik hou ook van gezelligheid, wijntje, lekker kletsen (met diepgang).

Ik hoop wat van je te horen!

Groet, Greta

IDebbie schreef:

>

> Hallo ik ben een alleenstaande vrouw van bijna 50 jaar oud en

> ik ben bi seksueel geaard en op zoek naar gezellige lieve

> mensen zonder kinderen om leuke dingen te ondernemen. Ik ben

> een spontane vrouw die van huiselijke gezelligheid houdt, een

> lekker wijntje en een hapje maar ik ben verder ook sportief,

> ik hou van een lange wandeling, van fietsen en lichamelijk

> bezig zijn, ben meer een doener dan een prater maar ik kan

> het ook erg gezellig vinden om een avondje lekker te kletsen

> over van alles en nog wat en ook met wat meer diepgang. Ik

> zoek mensen die me kunnen ontroeren, die net als ik wat

> levens bagage hebben en waar ik een echte vriendschap mee kan

> opbouwen! Misschien tot horens,

>

> Debster

• harry

Hallo en goede avond Greta,

Toevallig kijk ik wat door deze vriendschap site en de meeste annonces zijn van veel jongere mensen.

Ik hoop, dat je inmiddels een gezellig contact hebt gekregen.

Zelf ben ik 55 jr en heb veel interesses, ben o.a. watersporter met een motorzeiler.

Heb veel van de wereld gezien en reis nogal eens.

Uiteraard ben ik een wijnliefhebber, het liefst witte wijn en maak nogal eens steveige lange wandelingen.

Wellicht wil je eerst eens wat mailen om elkaar wat beter te leren kennen.

Grag tot mails.

Met vriendelijke groet,

Harry