stap vriendinnen gezocht (midden Ned.)

• Dees.19

Hai ik ben Dees 19jr. ik zoek leuke aardige vriendinnen van mijn leeftijd die van uit gaan houden en net als ik graag op de dansvloer staan.

Op de een of andere manier laten vriendinnen het vaak af weten (vriendjes, te moe, vroeg op bla bla) het is altijd wel wat. Ze gaan gewoon niet zo graag als ik. Ik mis echt een paar leuke vriendinnen, die wat meer zo als mij zijn, meiden die het heerlijk vinden om in het weekend even flink te dansen. Vooraf gezellig wat tutten en een hoop lol maken, daar hou ik van. jij ook? stuur me dan een berichtje, misschien dat we dan gauw eens wat af kunnen spreken. groetjes Dees

• Ich

Hey Dees!

Ik herken me zo in je bericht! Bij mij is het ook elk weekend weer hetzelfde liedje helaas.. Ik heb schatten van vrienden envriendinnnen hoor, maar een deel stapt nooit, en voor de rest inderdaad relaties, moe, werken, geen zin etc. Terwijl ik elke keer zoooo´n zin heb om even lekker los te gaan! Meestal eindigt het dus in thuisblijven, want je gaat natuurlijk ook niet alleen. Daardoor voel ik me best weleens eenzaam.

Waar kom je ergens vandaan?

Hoop snel wat van je te horen=D

groetjes Janna

• Mandy

Ja, ik herken me ook in jouw verhaal en in dat van Ich(Janna dus)!

Ik woon alleen niet echt in Midden-Nederland! Maar lang leve het openbaar vervoer! Zo kom je ook nog 's op andere plekken ; )

Zin om te contacten?!

Ik hoor het wel : )

Groetjes, Mandy

• Ich

Heey Mandy!

Kzal je even toevoegen in mn msnlijst.,.dan kunnen we daar verder contacten:)

Lijkt me Gezellig!

x

• bianca

hoi zag je oproep staan en sprak me erg aan ik weet alleen niet of je in de buurt woon ik woon zelf in arnhem

hoop een een emailtje gr bianca