Vriendschap en mailcontact gezocht omgeving Rotterdam

• maris

Hallo allemaal,

Kennen jullie dit; Je hebt alles aardig op orde, leuke baan, huis en fijne vrienden.

Maar je mis net dat wandelmaatje, of net als je even de behoefte hebt om te praten of lol te trappen, is iedereen aan het werk. Of je vriendinnen krijgen verkering. Kortom je hebt behoefte om je vriendenkring uit te breiden om je horizon te verbreden.

Graag wil ik dan ook via deze site in contact komen met mensen die net als ik het leuk vinden om te mailen, het delen van een lach en een traan en geoon plezier te maken, stappen, avondje borrelen thuis, bios of lekker de natuur in, dus genieten van het leven zonder bijbedoelingen. Het opbouwen van een vriendschap die eerlijk en oprecht is.

Spreek je dit aan, laat dan iets van je horen.

Want hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Groetjes.

Ps je hoeft niet perse uit regio Rotterdam te komen, maar maakt het om met de tijd iets af te spreken wel makkelijker. Mailcontact is ook altijd goed!

• Michael

Hoi,

zag je oproep en dacht laat ik eens reageren op je oproep. Je oproep verwoord goed waar ik ook opzoek naar ben. Ik kom zelf ook uit R'dam. Ben alleen wel nieuwsgierig naar je leeftijd…weet dat je een dame nooit naar haar leeftijd moet vragen haha ;-). Dus zal mijn leeftijd ook maar vermelden wel zo eerlijk toch. Ik ben 37 jaar!!!!

Tot horens.

Groetjes Michael

• Monique

Hoi,

Ook ik zag jullie oproepen, ik had het niet beter kunnen verwoorden katertje1 ;-)

Ik ben 37 jaar, geen grap (speciaal voor Michael), en woon op dit moment nog in Zuid-Spanje maar hoop uiterlijk in maart terug te zijn in Nederland, Rotterdam. Ik zou het leuk vinden om alvast wat contacten te kunnen leggen!

Hasta luego!

Groetjes Monique

• sillysil

Hoi hoi,

Ik herken dit zeker wel. Ben een vrouw van 29 jaar en heb twee kinderen.

Leuke baan aardig wat kennissen maar een vriend of vriendin die je kan bellen of waarbij je gewoon langs kan komen om problemen te bepraten of gewoon gezellig een keertje mee weg te gaan heb ik niet. Wie weet…. misschien straks wel :D

Hoor graag van je,

Sylvia

• Daphne

Hoi hoi,

Ik las je berichtje op het prikbord en ik ben opzoek naar precies hetzelfde. Ik ben verhuisd van Groningen naar Rotterdam en heb nu een leuke baan etc maar ik mis een persoon met wie je gezellig kunt kletsen, stappen, gewoon gezellig bij elkaar kunnen zitten en niet altijd persee wat moeten doen.

Wel vind ik het erg moeilijk om een leuke reactie terug te plaatsen want je moet er toch een goed gevoel bij hebben en je kunt niet altijd met iedereen vriendinnen worden.

Ook weet ik niet dat als ik dit berichtje geplaatst heb of iedereen het kan zien of alleen jij……

Iniedergeval lijkt mijn berichtje je wat dan lees ik het wel……

xxxjes Daphne

• Arie

Gelukkig dit zoek ik ook ik ben oudpostbode

niet schrikken geen rollater typ ben 58 en door

dienst er vroeger uit kunnen gaan.

• Cindy

Leuk een wandelmaatje, ik zoek iemand om eens in de week of 2 weken een lekkere wandeling mee te maken. En kletsen en het delen van een lach en een traan gaat dan vanzelf.

Een stapper ben ik niet, maar een gezellig avondje ben ik wel voor in.

Hebben we zo ongeveer dezelfde leeftijd, 10 ouder heb ik ook geen problemen mee (mijn vriendinnen zijn eigenlijk allemaal 5 tot 17 jaar ouder).

Ik heb een vriend en trouwplannen, dus ben niet op zoek naar meer dan gewoon een oprechte vriendschap.

Ik hoor graag van je, ik woon redelijk in de buurt Capelle.

Groetjes Cindy

• lilli

Hallo, ik kom regelmatig in Rotterdam en woon in de buurt. Ben 45 jaar en op zoek naar leuke nieuwe mensen om iets leuks mee te doen.

groetjes

:Lilli

• Monique

Hoi Lilli,

Ik ben op zoek naar nieuwe vriendinnen om mee te msn en en leuke dingen te doen.

Ik ben Monique, 41 jaar, woon in Rotterdam.

Ik heb 2 leuke katten Potter van 9 en Dibus van 3.

Heb je zin om te msn, te mailen of iets leuks te doen hoor ik het wel van je.

met vriendelijke groet,

Monique