vriendinnen gezocht in Nijmegen

• Myriam

Hallo!

Ik ben Myriam, 27, en op zoek naar vriendinnen in Nijmegen (of omgeving) van ongeveer mijn leeftijd.

Sinds augustus woon ik nu hier in Nijmegen en studeer medische biologie. Omdat ik er in mijn studie meestal 18 jaar oude meisjes tegenkom, is het niet erg makkelijk voor mij vriendinnen te vinden.

Ben op zoek naar gezellige meisjes/vrouwen om te praten, uit te gaan, gewoon iets leuks samen te doen. Graag ook eerst mailtcontact om beter kennis te maken.

Lijkt je dat iets? Dan stuur me even een mailtje….

Groetjes,

Myriam

• Marian

Beste Myriam,

Ik las bovenstaand bericht van jou op vriendschap.startpagina.nl.

Ik zag wel dat al van 2008 is en weet niet of het aanbod nog steeds geldig is.

Maar desondanks zou ik me even voorstellen en dan zie ik wel waar schip strandt

Ik ben Marian Lozekoot , 25 1/2 jaar en woon en studeer in Nijmegen.

Ik studeer psycholgie. Ik heb wel een paar vriendinnen , maar sommige zijn al aan het werk of wonen niet in Nijmegen.

Dus daarom vind ik wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen , om leuke dingen te doen en ook als nodig is serieuze gesprekken te hebben.

Mocht het je wat lijken en nader kennis te willen maken, is een mailtje welkom.

Ik hoop snel wat te horen ,

Groetjes

Marian

• Lianne

Beste Myriam,

Ook ik reageer laat op je mailtje.

Vandaag heb ik zelf een mailtje eropgezet, dat ik ook gezellige vriendinnen zoek, aangezien veel van mijn vriendinnen verkering hebben, en weinig tijd overhouden om leuke dingen te ondernemen, zoals uitgaan, winkelen, bioscoop enz.

Ik zal me even voorstellen.

Ik ben Lianne, ben 21 jaar, en woon in de omgeving van Nijmegen.

Mocht het je leuk lijken nader kennis te maken, dan hoor ik het natuurlijk graag van je.

Groetjes Lianne