Stapvriendin gezocht!

• Ank

Hoi, ik ben Ank en ik ben 43 jaar oud. Ik woon in Eindhoven en ik hou ervan om in de weekenden uit te gaan, nou heb ik alleen 1 probleem! Ik heb geen vriendin die daar voor in is, dus ben ik opzoek naar een leuke stapvriendin om daarmee lol te maken!

Ik heb 2 dochters, 1 van 16 jaar en 1 van 20 jaar.. Mijn hobby's zijn dansen, lol maken en van het leven genieten.

Ik hoor het wel,

Groetjes Ank

• essie

Hai Ank,

Ik woon in den Bosch (Rosmalen)

ben sinds kort ook weer aan het stappen.

in oktober gescheiden.

Ik ga nu uit met een vrouw van 50 ze is spontaan gezellig

maar we vinden het leuk om met meer mensen op stap te gaan.

ik ben zelf 40.

Mijn email is Resaan-koning@hotmail.com.

Als je het leuk lijkt kun je mailen.

groetjes,

Esther

• Mieke

Hoi Ank

Mijn naam is Mieke, ben 48 jaar en woon ook in Eindhoven. Ik ga regelmatig stappen in Eindhoven, vooral bandjes kijken.

Als je zin hebt om eens mee te gaan, dan laat maar weten.

Wat vind je leuk om naar toe te gaan?

Groetjes,

Mieke

• Michelle

Heeee Dames

Zijn er toch van onze leeftijd die uit gaan en niet achter de planten zitten.

Heel leuk een keer uit te gaan ,het leven is te kort.

zou het leuk vinden van jullie te horen

Groet Michelle

• Anja

Hallo dames,

Ik woon zelf in de buurt van Eindhoven en ben gek op dansen. Vooral salsa, merengue en alles wat latin heet vind het heerlijk om op uit mijn dak te gaan. Als iemand het leuk vindt om een keertje te gaan stappen, laat het me horen.

Wie weet tot ziens?

Groetjes,

Anja

• monique

Hee Anja,

Ik woon ook in de omgeving van Eindhoven en hou ook van salsa, merengue. Ik ga graag een keer met je mee naar Santiago de Cuba of een leuk salsa feest! Hoop van je te horen.

Groetjes

Monique

• Anja

Hoi Monique,

Ik ben nog nooit in Santiago de Cuba geweest, maar hoor daar wel vaker over dus lijkt me zeker leuk om een avond uit mijn dak te gaan. Misschien kun je me mailen. Mijn mailadres is info@anjasfeniks.nl.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Anja