stellen zonder kinderen gezocht

• Rory

Hallo daar,

Wij zijn een getrouwd stel van 32 jaar en zijn op zoek naar stellen zonder kinderen. Wij hebben niets tegen kinderen integendeel zelfs maar aangezien wij zelf geen kinderen kunnen krijgen, lijkt het ons nou eens fijn om stellen te ontmoeten die in hetzelfde schuitje zitten.

We hebben een aantal vrienden maar die hebben allemaal kinderen en wij verlangen nog wel eens naar vroeger toen we allemaal nog geen kinderen hadden. Naar de dagen dat we om 17.00 uur besloten in de auto te stappen om in Scheveningen iets te gaan eten bv.

Kortom: wij zijn nu dus op zoek naar stellen om leuke dingen mee te doen. Wij zelf wonen in Brabant omg. Den Bosch. Een beetje in de buurt zou leuk zijn.

We zouden eerst kunnen msn-en of mailen en als het klikt iets leuks afspreken.

Wie kan zich vinden in bovenstaande tekst? Schrijf ons.

Gr. Rory

• Claire en Dave

Hoi Rory,

Nou wij zijn een stel van 31 en 35 uit Vught, dus dat is lekker dicht bij huis. Ook wij zijn net als jullie op zoek naar nieuwe mensen om leuke dingen mee te doen. Wij houden van spontane acties maar de meeste mensen uit onze omgeving zijn zo druk met van alles dat spontaan er niet meer bij zit. Onze hobby's zijn: Terasje pikken of met mooi weer op een strandje vertoeven. Spelletjes doen (zowel bordspellen als computerspellen) Filmpje kijken. creatief bezig zijn( geen geite wollen sokken) maar gewoon iets leuks creeren. Zelf gaan wij graag naar de sauna maar als andere mensen dat niet zien zitten doen we dat net zo graag met z'n tweetjes. Musicals ed bezoeken. En al zijn we niet echt heftige stappers gewoon effe lekker een borrel drinken zijn wij zeker wel voor in.

Ik denk dat ik zo wel een redelijk beeld heb geschept en het lijkt ons dan ook leuk als we een reactie zouden ontvangen.

Groetjes Dave en Claire

• Yolanda & René

Hallo,

Ja wij herkennen dat.

wij zijn 28 jaar bij elkaar 47 & 45 jaar oud.

Wij zijn al heel wat vrienden verloren omdat wij schijnbaar van een andere planeet komen.

Groetjes Yolanda & René

• vrouw33

hee rory, nog op zoek naar stellen uit den bosch? ik hoor of lees het wel

groetjes

• R & L

Beste Rory,

Wij wonen in Nieuwegein op 25 minuten afstand van Den Bosch en zijn ook mensen die op zoek zijn naar vriendschap zonder kinderen met spontane acties. Wij hebben een beperkt sociaal leven en werken niet me agenda's. We zijn 41(m) en 29(v) en hoepen een mailtje te krijgen van jullie. Ik geef nu een anoniem emailadres en als je contact zoekt, gaan we over op een “normaal” emailadres en kun je op mijn hyvespagina kijken etc. Hopelijk reageer je op ruudje22@yahoo.co.uk. Anderen zijn ook vrij te reageren natuurlijk. Ik ben Brabander en mijn vrouw is Roemeens. Beiden erg jong van hart.

Groeten,

Ruud en Lidia.

• vrouw33

Hee rory,

nog actief op deze site???

gr corine

• jeannette

hallo

wij zijn een stel uit meteren ligt tussen den bosch en utrecht in en zouden het ook leuk vinden om stelletjes te leren kennen zonder kinderen,

ed is 37 en ik 39, we vinden het leuk om te gaan eten, naar de film en dergelijke, hoop dat we reactie krijgen.

• stelletje

hallo,

hier een stel uit waalwijk wij herkennen jullie verhaal wel een beetje alleen wij willen wel graag kinderen maar we weten niet of het lukt.

hij is 35 en zij is 31.

als je wilt msn-en dan moet je maar eventjes een prive bericht sturen dan krijg je ons emailadres wel.

mocht je nog verder vragen hebben dan hoor ik dat graag.

• aryan

goedendag wij zijn een stel uit utrecht en zouden het ook wel leuk vinden leuke stellen te ontmoeten die houden van gezelligheid naar de stad bij elkaar op de koffie leuke dingen doen

wij zijn aryan en cora beide rond de 40 jaar werkend en vinden veel dingen leuk om te doen dus.

waar wij van houden is eerlijkheid gezelligheid en leuke dingen doen verder hebben wij 2 katten en wonen leuk hier .

lijkt het jullie wat om in kontakt te komen met ons horen we het wel

groeten aryan en cora

• aryan

wij zijn aryan en cora en komen ook uit nieuwegein toevallig en zoeken ook leuke stellen die van leuke dingen houden zoals naar de stad of kopje koffie drinken bij elkaar of iets anders leuks. wij zijn beide rond de 40 jaar en werkend . lijkt het jullie leuk in kontakt te komen met ons dan horen we het wel wij wonen in fokkesteeg en jullie?? groeten aryan en cora