Leuke mensen uit omgeving Leeuwarden

• Kea

Hallo,

Is jouw sociale leven ook op een laag pitje komen te zitten?

Maar ben je wel iemand die houdt van gezelligheid (gesprekken over ‘de dingen des levens’, bioscoop, uit eten, winkelen, nieuwe plekjes ontdekken, etcetera)? En kom je uit de omgeving van Leeuwarden? Dan lijkt het me leuk kennis met je te maken! Stuur dus even een berichtje naar mijn e-mailadres: musicilof@gmail.com.

Ik ben trouwens zelf een 30 jaar jonge vrouw met veel gevoel voor humor, die creatief, sociaal en erg symphatiek is (verzin ik niet zelf hoor!). Doordeweeks heb ik een drukke baan, maar in het weekend mis ik toch wel mensen om leuke dingen mee te doen. De meeste van mijn oude vrienden hebben inmiddels kinderen en een druk familieleven of zijn verhuisd naar Verwegistan. Vandaar dit oproepje dus.

Ik hoor graag van je!

• anneke

hallo ik heb iemand leren kennen uit leeuwarden zelf ,maar na tijd dat ik die persoon leerde kennen, vind ik dat zeker geen toffe persoon.hij is zeer cru,wil altijd dat alles alleen rond hem draait,ik mag nooit over mijn problemen of verdriet spreken,hij weet altijd alles beter,ik mag bijna nooit bellen of smsen,ik moet veranderen voor hem.ikzelf ben een zeer geliefd persoon,en heb een hartje van koekebrood zoals al mijn maten zeggen,sta steeds voor iedereen klaar,help met mensen hun problemen en hun verdriet,dus weet ik niet goed hoe ik moet veranderen,nu heeft hij voor de 3de keer al gebroken met mij wat moet ik doen of hoe moet ik daarop reageren

groetjes iemand uit belgie,wil je wel discreet antwoorden a.u.b.

• veb/veb1976@hotmail.com

Hallo Kea,

ik heb me net aangemeld op deze site, en kwam jouw verhaal tegen. op 1 of andere manier voelde jouw verhaal zo aan, dat ik een vrolijke tante voor me zag ;-). Mijn naam daar ben ik een beetje voorzichtig mee (op het internet te verspreiden) . Ik ben op het moment 36 jaar, en ben werkzaam in de zorg. Er is de afgelopen tijd veel gebeurt in mijn leventje. Waardoor ik op het moment niet sta te springen op een relatie, maar wel het contact zoekt van mensen met wat positieve energie (eigenlijk weet ik niet eens of jij dat hebt, want ik ken je niet eens haha). Toch was er iets dat er nu voor zorgt dat ik dit allemaal aan het typen ben. Heb zelf een sociaal leven. Eigenlijk heb ik meer vriendinnen dan vrienden. Maar met het zelfde probleem als jij. Of ze zijn idd verhuist naar duckstad of huisje, boompje, beestjes. Weet trouwens ook niet of dit allemaal nog wel relevant is? Want zag ook dat jij je bericht in 2008 geplaatst hebt. Dat maakt jou nu 34 a 35 jaar jong?? Doet er niet toe. Maar in die tussentijd ben jij nu ook verhuist, en hebt een leg gemaakt?? Ik ben zeer benieuwd of ik hier ook een reactie op krijg!?

Zo niet, dan kan ik maar 1 ding zeggen of eigenlijk 2 dingen: Het ga je goed, en hoop dat je dat gene hebt gevonden waar je naar op zoek was. Met vriendelijke groet,

V.E.B………..

Oja nog een beschrijving van mezelf: Ik heb donker haar (lekker belangerijk). Heb een slank postuur, 185 cm hoog, Wat zegt mijn omgeving over mij qua uiterlijk? De 1 zegt, joh jij lijkt wel wat op Nicolas Cage. de ander vindt mij op Andy Garcia lijken. Zo heb ik meerdere namen horen vallen. Ik ben het er namelijk niet mee eens, want volgens mij lijken die mensen gewoon allemaal op mij :-) zie maar wat je hier allemaal mee doet!? Ik hoor graag van u.

• veb/veb1976@hotmail.com

Beste Anneke,

we zijn nu 3 jaar verder. Ik weet niet hoe het er nu met jou voor staat, en met die jongen uit Leeuwarden (de beschrijving die je gaf over die jongen doet me aan iemand denken trouwens) Ik hoop voor je dat het allemaal goed voor je uit heeft gepakt! Bijvoorbeeld: dat hij het licht zag, en er van bewust werdt dat hoe hij bezig was, dat het jou er niet vrolijker op maakte. En dat hij aan zichzelf ging werken!? Of dat je hem hier in Leeuwarden aan een boom hebt vast gezet. En lekker fluitend naar het zuiden bent terug gegaan (ik zou dat laatste doen!!) Maar geloof me, of het nou Leeuwarden is of Duckstad of Belgie. Dat soort figuren kom je overal tegen!! Het is aan jou of je het ziet! En dat je er iets mee doet! Ik vind het niet leuk voor je dat je dat allemaal hebt meegemaakt! Maar, What doesn't kill you, only makes you stronger (cliche) En het zorgt er ook voor dat je die signalen eerder oppikt en de kat eerst even uit de boom kijkt (de zelfde boom waar je die Leeuwarder aan vast hebt geknoopt ;-) Anneke Ik zeg altijd maar zo…………..Zo!! Veel plezier in wat je ook maar doet.. Groetjes uit Leeuwarden..

• ftushar

Hallo ik ben geloof ik de naam ben nieuw op deze sites die ik alleen maar te zaaien je post op deze websites en ik dissident tot een contact met u zal ik graag willen dat u mij stuurt ben mail naar mijn mail id voor mij om u mijn foto en alles wat je wilt weten over mij mijn sms is (faithtusharr@yahoo.co.uk)

tot gauw geloof te missen

• lilianrabia633@yyahoo.com

mijn liefste

Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

vanaf liefste

lilian

LILIANRABIA633@YAHOO.COM

my dearest

My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

from dearest

lilian