Hallo Kea,
ik heb me net aangemeld op deze site, en kwam jouw verhaal tegen. op 1 of andere manier voelde jouw verhaal zo aan, dat ik een vrolijke tante voor me zag ;-). Mijn naam daar ben ik een beetje voorzichtig mee (op het internet te verspreiden) . Ik ben op het moment 36 jaar, en ben werkzaam in de zorg. Er is de afgelopen tijd veel gebeurt in mijn leventje. Waardoor ik op het moment niet sta te springen op een relatie, maar wel het contact zoekt van mensen met wat positieve energie (eigenlijk weet ik niet eens of jij dat hebt, want ik ken je niet eens haha). Toch was er iets dat er nu voor zorgt dat ik dit allemaal aan het typen ben. Heb zelf een sociaal leven. Eigenlijk heb ik meer vriendinnen dan vrienden. Maar met het zelfde probleem als jij. Of ze zijn idd verhuist naar duckstad of huisje, boompje, beestjes. Weet trouwens ook niet of dit allemaal nog wel relevant is? Want zag ook dat jij je bericht in 2008 geplaatst hebt. Dat maakt jou nu 34 a 35 jaar jong?? Doet er niet toe. Maar in die tussentijd ben jij nu ook verhuist, en hebt een leg gemaakt?? Ik ben zeer benieuwd of ik hier ook een reactie op krijg!?
Zo niet, dan kan ik maar 1 ding zeggen of eigenlijk 2 dingen: Het ga je goed, en hoop dat je dat gene hebt gevonden waar je naar op zoek was. Met vriendelijke groet,
V.E.B………..
Oja nog een beschrijving van mezelf: Ik heb donker haar (lekker belangerijk). Heb een slank postuur, 185 cm hoog, Wat zegt mijn omgeving over mij qua uiterlijk? De 1 zegt, joh jij lijkt wel wat op Nicolas Cage. de ander vindt mij op Andy Garcia lijken. Zo heb ik meerdere namen horen vallen. Ik ben het er namelijk niet mee eens, want volgens mij lijken die mensen gewoon allemaal op mij :-) zie maar wat je hier allemaal mee doet!? Ik hoor graag van u.