Hoi,

Ik ben half Nederlands, half Duits en heb tot 2002 in Duitsland gewoond. Ik spreek beide talen accentloos omdat mijn vader Nederlander is. Ik woon samen met mijn vriend in een rijtjeshuis.

We hebben nog geen kinderen, maar willen die wel heel graag. Ik wil eerst graag afstuderen maar dat duurt nu ook al 7 jaar. Ik ga nu proberen om wat ik tot nu toe heb behaald, als mbo te laten waarderen.

Als emigrante heb ik mijn leven in mijn land van herkomst achter mij moeten laten en ben nu hier op zoek naar nieuwe vriendschappen.

Door gepest te zijn op mijn middelbare school heb ik wel de nodige verwondingen aan mijn ziel en frustraties opgelopen. Maar ik weet dat er een periode daarvóór was dat ik gewoon nog van mijzelf kon houden om mij leuk genoeg te vinden voor anderen om met mij om te gaan. Hiervan getuigen ook enkele behouden vriendschappen, die echter ver weg van mij wonen. Ik ben mij nu ook bewist van mijn kwaliteiten!

Ik verlang nu naar een nieuwe vriendenkring. Het vertrouwen in de mens waaronder mijzelf begint langzaam weer te groeien.

Ik studeer Culturele en Maatschappelijke Vorming in Amersfoort. Ik werk parttime in de naschoolse opvang als groepsleidster in Zuid.

Mijn interesses:

• Met kinderen spelen en ze opvoeden

• Een taal leren

• Wandelen/werken in de natuur

• Knutselen

• Lezen?

• Muziek luisteren/fluit, piano spelen

• Zingen

• Djembé spelen en les hebben

• Bakken

• Mythologie

• Kamperen

• Koken

• Cappucino/latte macchiato drinken bij een interessant gesprek,

• Uit eten,

• Films / Video's,

• Museums en kunst,

• Muziek en concerten,

• Kunst beoefenen,

• Kaartspel,

• Sporten,

• Politieke interesses,

• Spiritualiteit,

• Winkelen

Ik hou echt van kinderen. Daarom vind ik mijn werk in de naschoolse opvang ook heel leuk! Kinderem zijn nog zo puur. Dat is een inspiratie voor mij over hoe mensen zouden moeten zijn!

Waarschijnlijk door mijn tweetalige opvoeding heb ik een talent ontwikkeld om talen goed te leren. Ik beleef er dan ook veel plezier van om met mensen uit andere landen indien mogelijk in hun taal te praten.

Ik wandel graag in de natuur. Fietsen mag ook, alleen doe ik dat door een medische achtergrond bijna nooit en is het voor mij een spannende onderneming. Ik beheers de techniek redelijk goed, maar gebruik haar eigenlijk nooit. Ik ga met het openbaar vervoer of lopend en daar ben ik tot nu toe nog overal mee gekomen. ;)

Ik hou van knutselen en omdat ik werk met kinderen, krijg ik daar ook wel de gelegenheid voor. Ik heb een tijdje kleine krokodilletjes van kraaltjes gemaakt; de laatste tijd eigenlijk helaas niet meer. Lezen doe ik ook wel graag: MJ onderdompelen in een andere wereld.

Ik hou van muziek; ze voedt mijn ziel. Ik zing wekelijks in een koor, wat ik ook heel erg lek vind: gezamenlijk aan een project werken onder kundige leiding.

Als dank voor mijn stage in een muziekschool heb ik een jaar lang gratis djembé lessen gekregen. Ik vind dat trommelen ook een heel krachtig medium, wat mij ook raakt op een basale plek in mijn ziel.

Ik hou wel van taarten en koekjes bakken, als het lukt.

Ik ontdekte dat ik geïnteresseerd ben in mythologie: heilige, overgeleverde verhalen van een volk over zijn herkomst of godsdienst.

Mijn sterrenbeeld is Steenbok. Heb jij iets met astrologie?

Ik spreek vloeiend Engels, redelijk Frans en Italiaans.

Ik hou van musea en de bioscoop, ook culturele festivals. Ik hou er ook van om te wandelen in de natuur. Ik hou ook van rustige cafés en restaurants.

Mijn lievelingskleuren zijn zo'n beetje alles tussen blauw en rood in.

Mijn absolute lievelingsgerecht is echt kip met ananas.

Laatst gelezen boeken:

Lies at the Altar van Dr. Robin Smith, The Seat of the Soul van Gary Zukav, Het lelietheater van Lulu Wang, Getting the love you want van Harville Hendrix (aanrader!)

Ik heb veel gevoel voor humor, vooral van het intelligente soort, een woordspeling, af en toe droog, slapstick en vriendelijke humor.

Ik rook en drink niet.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Mai Sarah