VRIENDINNEN GEZOCHT OMG. PAPENDRECHT

• Simone

Ik ben op zoek naar gezellige (hetero) meiden (35-40 jr) om gezellig dingen mee te ondernemen. Trefwoorden: film, sauna, hapje eten, winkelen, goed gesprek.

Ben zelf 39 jr, single en heb een hond en daarnaast is mijn passie paardrijden.

Spreekt dit je aan en woon je in Papendrecht of omgeving? Ik hoor graag van je!

• Dunya

Ik zag je advertentie. Ik ben 35 jaar en sinds kort verhuisd naar Papendrecht. Ik woonde eerst een tijdje in Rotterdam. Heb (nog) geen kids heb wel een relatie maar we wonen niet bij elkaar.

Hou van lachen, kletsen, uitgaan op z'n tijd, terrasje pakken, eten koken, etc.

Gezien ik nog geen vriendenkring in deze buurt heb zou ik het leuk vinden om gezellige mensen in deze omgeving te leren kennen.

Hopelijk hoor ik gauw van je.

• cormar652009@hotmail.com

ik heet corinne en ben 28 jaar en woon in breda en heb een auto.

ik hou zelf ook van paardrijden,dagjes weg,winkelen,wandelen,koken,bij elkaar op de koffie.

ik heb zelf een lieve vriend.

en ik zoek een goede vriendin,waar mee je kan praten lachen en huilen,en dat de vriendschap van twee kanten komen.

ik hoop tot horens.,

gr.corinne

• Johanna 43

Hallo ik zoek een vriendin in rotterdam,ben 69jr.en alleen gewoon iemand om een mee te praten bakkie doen enzo.