35 + en wil je er ook wel weer eens iets leuks doen

• M&M

Hoi Woon je omgeving amsterdam ben je 35 + vrouw en heb je zin om af en toe iets leuks te doen. Lekker winkelen ergens iets te gaan eten terrasje pakken of gewoon even gezellig een kwebbeltje maken. Mail dan. Ik ben absoluut alleen op zoek naar gezellige vriendinnen GEEN relatie sex of wat dan ook. Misschien reageren er wel meer leuke meiden en kunnen we met ,meer op stap.

Heb je kinderen dieren wel man geen man maakt niet uit.Laat wat van je horen.

tot mails M&M

• Manuela

Hee M&M,

Klinkt goed, ik ben zeker geinteresseerd. Zie mijn eigen oproep van 01-07-2008. Ben ook op zoek naar gezellige nieuwe contacten om leuke dingen te ondernemen.

Mocht je mij oproepje aanspreken, laat het me even weten.

Groetjes,

Manuela

• Patricia

Het is alweer een tijdje geleden dat je dit oproepje hebt geplaatst dus misschien heb je inmiddels al een paar leuke meiden leren kennen maar ik dacht ik stuur toch nog een reactie.

Ik zal je even wat meer over mezelf vertellen.

Ik heet Patricia en ik ben 39 jaar jong. Ik woon samen met mijn vriend in Zaandam. Mijn vriend heeft een eigen zaak met “onmogelijke”werktijden. Daardoor zit ik heel vaak alleen.

Dus tijd genoeg om leuke dingen te ondernemen. Ik vind van alles leuk …………shoppen, bios, muscial, concerten, terrasje pakken etc. etc.

Het lijkt me leuk om wat van je te horen.

Groetjes,

Patries

• M&M

Hoi Patries

heb net een Mailtje voor je gemaakt maar kreeg hemt terug

Heb je een email adres waar ik hem heen kan doorsturen Evt hotmail oid

ik hoop dat mijn mail straks wel bij je terecht komt

Groetjes Marjo