Door verhuizing naar een andere provincie heb ik op dit moment geen vriendin(nen) meer.

Ik heb al sinds m’n 21e (ben nu 37) een angst-stoornis. Hierdoor zijn alle uitstapjes zoals bioscoop, sauna, de stad in een hele kluif voor mij. Maar ik vind het wel leuk om te doen !

Ik zou zo graag iemand vinden die onwijs positief in het leven staat en mij helpt sommige angsten te overwinnen. Die zin heeft om onwijs veel gein te maken maar die(zeker in het begin) wel rekening houdt met mijn angsten. Stapje voor stapje meer bereiken, meer lol behalen.

Ik hou van jennen (en gejend worden), eerlijkheid, discretie (problemen bespreek je met elkaar, niet in het openbaar of met andere vrienden) en ik hou van een goed gesprek.

Ik ben beslist niet op m’n mondje gevallen (grote mond, klein hartje) en hoop dat jij dat ook niet bent.

Ik heb geen kinderwens (nooit gehad) en vind het leuker om mensen te leren kennen zonder kinderen omdat anders het gesprek toch heel snel op dit onderwerp komt (wat logisch is natuurlijk …. het is alleen dat ik er niks mee heb(sorry)). Heb je wat oudere kinderen (>12) dan is het voor mij al een stuk gemakkelijker.

Ik werk niet, heb een hond en TE veel vrije tijd.

Ik hou heel erg van nederlandstalige muziek en zou het bijvoorbeeld ook leuk vinden om in de toekomst wat meer nederlandstalige feesten bij te wonen.

Spreekt dit verhaal je aan, schrikt mijn (begin) angst jou niet af…. Reageer dan, lijkt me leuk ! Eventueel kunnen we eerst MSN-en of mailen.

’t Allerleukste zou zijn als je uit Houten komt…. maar dat is misschien wel 1 wens teveel.

Oja.. hobby’s: wandelen (met en zonder hond), gitaar spelen, bakkie doen, sauna (al weer lang geleden), kaartjes maken, beetje tuinieren, fietsen, sporten, de stad in, lezen, musicals, nederlandstalige muziek, koken

Ik ben getrouwd en hetero… en op zoek naar een vriendin die weet wat het woord vriendschap inhoudt.

Ben jij die gezellige meid ?