Hoi hoi,
Ik ben Linda, 38 jaar, samenwonend, ik heb 2 (kleine) kindjes en daarnaast werk ik 2,5 dag per week.
Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met andere vrouwen uit de omgeving en zodoende een vriendenkring op te bouwen. Door de drukte rond mijn gezin en om andere redenen daaraan voorafgaand zoals een verhuizing ben ik daar eigenlijk nooit meer echt aan toe gekomen. Ik ben niet op zoek naar vriendinnen om dagelijks mee te mailen en/of te chatten (daar ontbreekt mij op dit moment echt de tijd voor), maar denk meer aan etentjes met een (diverse) meidengroep, een sportmaatje (ben ik ook wel weer aan toe), een kop koffie en een praatje, een keer in de zoveel tijd een avondje bios, aan moeders die het leuk vinden om bv eens een dagje met (of zonder) de kinderen weg te gaan, of een gezellige avond met een spelletje (Kolonisten?), een hapje, een drankje, een lacherig en/of een serieus gesprek.
Ik merk dat ik de laatste jaren anders in het leven sta dan voor mijn dertigste en zou het ook leuk vinden om deze fase mede met mensen te delen die zich hierin herkennen.
Trefwoorden:
- diepgang;
- spirualiteit;
- lol;
- etentjes;
- alles bespreekbaar;
- begrip;
- inlevingsvermogen;
- persoonlijke ontwikkeling.
Ik heb geen idee wat ik van deze advertentie mag verwachten, maar ben erg benieuwd of er vrouwen zijn die zich hierin herkennen.
NB:
geen (sexuele) bijbedoelingen!!