Hallo.
Ik ben jose 42 jaar.
Ik zoek leuke mailvriendinnen.
Die niet na een mailtje willen stoppen.
Het mag over van alles en nog wat gaan.
Heb je zien om met mij te mailen reageer dan.
groetjes jose.
Dag Jose,
Ik ben ook op zoek naar mailvriendinnen en vooral om mensen die niet na twee mailtjes niet meer van zichzelf laten horen. Ik heb liever dat iemand eerlijk zegt dat het niet klikt dan dat iemand gewoon na een (naar mijn gevoel) leuk mailverkeer opeens stopt. Je leest het al: dit heb ik de laatste weken ervaren.
Ik ben 36, getrouwd met kids. Ik heb een hele leuke drukke baan en heb soms dus weinig tijd om uit te gaan. Mijn vriendenkring beperkt zich dan ook tot twee vriendinnen. Ik zou het heel leuk vinden om in eerste instantie per mail mijn vriendinkring uit te breiden. Ik kijk elke dag naar mijn mail en dus van mij krijg je ook snel antwoord.
Ik hou van lezen, dansen en in de natuur te wandelen.
Hopelijk tot mails
hey rosa
ik ben chrisje wonende in deurne (antwerpen ) , ik ben 33 jaar woon samen en heb 2 kinderen .2 jongens eentje van 5 en eentje die word er bijna 9 jaar .
ik heb een deeltijdse baan in een wasserij , soms veel te warm lolll .
u email interesseerde mij wel ikzelf heb 2 vriendinnen gehad maar is slecht afgelopen maar we gaan niet alles in een keer vertellen he .Hopelijk zie je het zitten om te emailen laat me maar iets weten ook al is het niet goed .
groetjes van chrisje
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?