mailvriendinnen.

• jose

Hallo.

Ik ben jose 42 jaar.

Ik zoek leuke mailvriendinnen.

Die niet na een mailtje willen stoppen.

Het mag over van alles en nog wat gaan.

Heb je zien om met mij te mailen reageer dan.

groetjes jose.

• Rosa

Dag Jose,

Ik ben ook op zoek naar mailvriendinnen en vooral om mensen die niet na twee mailtjes niet meer van zichzelf laten horen. Ik heb liever dat iemand eerlijk zegt dat het niet klikt dan dat iemand gewoon na een (naar mijn gevoel) leuk mailverkeer opeens stopt. Je leest het al: dit heb ik de laatste weken ervaren.

Ik ben 36, getrouwd met kids. Ik heb een hele leuke drukke baan en heb soms dus weinig tijd om uit te gaan. Mijn vriendenkring beperkt zich dan ook tot twee vriendinnen. Ik zou het heel leuk vinden om in eerste instantie per mail mijn vriendinkring uit te breiden. Ik kijk elke dag naar mijn mail en dus van mij krijg je ook snel antwoord.

Ik hou van lezen, dansen en in de natuur te wandelen.

Hopelijk tot mails

• Marja

Hoi Jose,

ik ben Marja en ik ben 45 . Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit mailvriendinnen heb gehad maar het lijkt me wel leuk.

groetjes Marja

• vlinder

Hoi Jose,

Het lijkt me ook leuk om mailvriendinnen te hebben.

Mocht je het leuk vinden om te mailen dan hoor ik het wel dan kan ik verder iets

over mezelf vertellen.

Alvast een gezellige zondag .

Groetjes,

Vlinder

• chrisje

hey rosa

ik ben chrisje wonende in deurne (antwerpen ) , ik ben 33 jaar woon samen en heb 2 kinderen .2 jongens eentje van 5 en eentje die word er bijna 9 jaar .

ik heb een deeltijdse baan in een wasserij , soms veel te warm lolll :) .

u email interesseerde mij wel ikzelf heb 2 vriendinnen gehad maar is slecht afgelopen maar we gaan niet alles in een keer vertellen he .Hopelijk zie je het zitten om te emailen laat me maar iets weten ook al is het niet goed .

groetjes van chrisje

• vlinder

Hoi Chrisje,

Ik zag je antwoord op de mail. Had zelf ook gereageerd voor een mailvriendin.

Mocht je zin hebben dan hoor ik het misschien wel.

Alvast groetjes.

Vlinder

• chrisje

hey vlinder blij om van je te horen ik had een email terug gestuurd via mijne msn adres naar je maar heb bericht gekregen dat het mislukt is .kan je mij anders je msn adres of zo doorsturen

groetjes van chrisje

• jose

hoi vlinder.

je had op mijn berichtje gereageerd.

Maar ik heb geen mail adres van je??

Ik zou graag met je willen mailen.

ik hoor het wel.

groetjes jose.

• vlinder

Hoi Jose,

Dank voor je berichtje.

Hieronder geef ik je mijn mailadres.

Josette@noorden.com

Groetjes en tot mails dan zal ik meer over mijzelf vertellen.

• chrisje

hey vlinder ik hoop vlug van je iets te horen kan je mij je msn of hotmail adres door sturen