vriendin gezocht

• Manola

Hallo,

Ik ben op zoek naar een vriendin liefst in omgeving van Amsterdam, maar als je buiten Amsterdam woont is het ook goed. Ik ben 41 jaar oud en heb een lieve hond ( Een beagle). Ik hou van wandelen, rommelmarkten afstruienen, fietsen, knutselen, concerten, uiteten, dansen. Ik ben hetero en ben dus op zoek naar een vriendin om deze leuke dingen mee te doen en uiteraard om te kletsen over alles en niets. Het liefst zoek ik iemand zonder kinderen, want ik heb ze niet en heb ze ook nooit gewild. Ik hoop snel iets van je te horen.

Groetjes

• Manuela

Hallo Amora,

Ik zoek hetzelfde als jou, ik woon sinds vorig jaar in Amsterdam en ben op zoek naar een paar duurzame vriendschappen.

Zie mijn oproepje van 01-07-2008. Mocht het je aanspreken, hoor ik het graag. Ik heb trouwens ook geen kinderen.

Wie weet tot mails?

Groetjes,

Manuela

• Nicole

HALLO Amora

Mijn Naam is Nicole en woon ook in Amsterdam,Ik ben 41 jaar.

Heb ook geen kinderen (jammer genoeg).

En ben op zoek naar leuke vriendschappen meiden om gezellige dingen mee te doen.

Lekker wandelen,af en toe uit eten een bioscoopje pakken, 1x in de zoveel tijd naar een cafe.

Of gezellig babbelen over alles en nog wat een avondje samen eten noem maar op.

Kortom hou van gezelligheid.

Dus wie weet hoop ik wat te horen.

Groetjes Nicole

• Patricia

Het is alweer een tijdje geleden dat je dit oproepje hebt geplaatst dus misschien heb je inmiddels al een paar leuke meiden leren kennen maar ik dacht ik stuur toch nog een reactie.

Ik zal je even wat meer over mezelf vertellen.

Ik heet Patricia en ik ben 39 jaar jong. Ik woon samen met mijn vriend in Zaandam. Mijn vriend heeft een eigen zaak met “onmogelijke”werktijden. Daardoor zit ik heel vaak alleen.

Dus tijd genoeg om leuke dingen te ondernemen. Wat ik leuk vind?? Shoppen, bios, muscial, concerten, terrasje pakken etc. etc.

Het lijkt me leuk om wat van je te horen.

Groetjes,

Patries