gezellige meiden

• Annie

Hoi,

ik zoek leuke spontane vriendinnen om vooral mee te gaan stappen, al mijn vrienden zijn al gesetteld of hebben geen zin meer.Maar gewoon af en toe lekker uitgaan en de stress van je afschudden vind ik heerlijk. Ik ben een vrouw van 35, wil nog lekker van het leven genieten..maar iedereen om me heen is een beetje ingedut.Ik heb wel een relatie,met een toffe man maar die blijft ook liever op de bank ( filmje kijken)…….dus mochten er leuke en gezellige meiden zijn die zich herkennen in dit berichtje, reageer dan!

Tot horens!!

• e eijck

Hai Annie,

Je bericht staat me zeker aan…en ik ben ook op zoek naar zulke contacten.

Zeker nu ik net verhuisd ben naar Rotterdam(Zevenhuizen)! ver bij mijn oude woonplaats vandaan.

Aleen is me niet helemaal duidelijk waar jij woont…(misschien handig om bij je advertentie te zetten?!)

Ik hoor het graag…

Groetjes van Ester

• Sandy

lijkt gezellig

Gr Sandy

• Annie

hoi Ester,

reageer een beetje laat op je berichtje, ben er een paar weken tussen uit geweest daarom. Ik kom uit de omgeving Amsterdam en erg leuk dat je greageerd hebt.hoor graag van je.

groetjes

Annie

• Annie

hoi Sandy,

kom je ook uit uit omgeving amsterdam!?

groetjes,

Annie

• Patricia

Het is alweer een tijdje geleden dat je dit oproepje hebt geplaatst dus misschien heb je inmiddels al een paar leuke meiden leren kennen maar ik dacht ik stuur toch nog een reactie.

Ik zal je even wat meer over mezelf vertellen.

Ik heet Patricia en ik ben 39 jaar jong. Ik woon samen met mijn vriend in Zaandam. Mijn vriend heeft een eigen zaak met “onmogelijke”werktijden. Daardoor zit ik heel vaak alleen.

Dus tijd genoeg om leuke dingen te ondernemen. Wat ik leuk vind?? Shoppen, bios, musical, concerten, terrasje pakken etc. etc.

Het lijkt me leuk om wat van je te horen.

Groetjes,

Patries

• Karin102

Hey is dit topic nog actief? Lijkt me gezellig om met een paar meiden uit Amsterdam af te spreken!!Tot mails?

Groetjes Karin

• gaby

Hey , ik hoop idd ook dat dit nog actief is, ik ben gaby, 35 jaar en ook moe van het thuis zitten. Mijn man vind dat heerlijk, maar ik NIET!!!!Zijn er nog meiden, omg amsterdam, ik woon zelf in assendelft, die nog lekker weg willen??Ik hoop van jullie te horen

groetjes gaby