Vriendinnen gezocht omgeving Amsterdam

• janine

Hallo, Heidi

Leuk idee ik zie een helleboel datum´s staan van lang geleden hebben jullie al wat ondernomen.

Ik zou het leuk vinden om de groep te ontmoeten.

Janine uit amsterdam 42 jaar bios wandelen winkelen enz allemaal lleuk alleen heb ik soms niemand

om dit leuks mee te doen.

Ik hoop dat ik in contact kan komen met jullie.

• yasmina

hoi

leukt me leuk om met jullie iets te ondernemen

kom uit amsterdam 37jaar

• riba

Hoi,

Ik zie dat dit topic in 2008 begonnen is, maar dat er ook reacties van 2010 zijn. Kan ik me aansluiten? Lijkt me gezellig!

Groet jan10

• Maureen

Ik was aan het googlen naar vriendschappen opbouwen in Amsterdam en zag nog recente reacties. Dus bij deze, is er nog plek voor nog iemand erbij? Ik ben 43 jaar maar nog lekker jong in mijn doen en laten en mis vrouwen in mijn omgeving die het nog leuk vinden los te gaan op de dansvloer, bioscoop, hapje eten en kletsen etc.

Groetjes Mautje

• may11

Hoi

Ik ben May, 47jr - woon samen, woonachtig in Amsterdan,

Zou contact willen maken met leuke meiden/vrouwen en of stellen

Dit, omdat vriendenkring en/of familie bijna allemaal ver buiten Amsterdam woont of is gaan wonen.

Met deze vrienden wel contact, iets minder vaak dan vroeger omdat het verder weg is

Koffie leuten, uitjes-terras-markten-shoppen-hobbyen-kokkerelen-sporten-fietsen is dan moeilijker in te plannen.

May

• Juliette

Beste May,

Ik las je oproepje en het lijkt mij leuk om samen wat te ondernemen. Ik wil mijn vriendinnenkring uitbreiden.

Lijkt het je leuk om kontakt te leggen, stuur mij dan een e-mailtje.

groetjes Juliette

• may11

Hoi Juliette,

Voor eerst reactie (originele oproep was van 2008, van iemand anders )..Hoop, dit bericht bij jou terugkomt dan.(of word dat hier geplaatst ?)

Kreeg nml notificatie van jouw reactie-berichtje, daar staat dan jouw e-mailadres niet in. alleen link naar site-bericht.

Test het even uit.

Groetjes May

• may11

may11 Schreef:

————————————————————————————————————————————————————————-

> Hoi Juliette,

>

> Voor eerst reactie (originele oproep was van 2008, van iemand anders )..

> Hoop, dit bericht bij jou terugkomt dan.(of word dat hier geplaatst ?)

> Kreeg nml notificatie van jouw reactie-berichtje, daar staat dan jouw e-mailadres niet in. alleen link naar site-bericht.

> Test het even uit.

>

> Groetjes May

————————————————————————————————————————————————————————–

Ja word hier gezet…

dat komt, op deze site heb ik account aangemaakt. may11. staat er dan.

Namen zonder __ hebben geen account op deze site - komt dan alleen bericht in discussie/oproep

Via OPTIES onder dit bericht kun je klikken op Prive-bericht, –> dat komt hier dan niet gepost

maar rechtstreeks naar mijzelf - daar kan je dan je gegevens evt. uitwisselen. Is wat meer prive dan.

Ik zie je dan wel

Groetjes May

over contact verder leggen