Vriendinnen gezocht omgeving Amsterdam

• Heidi

Hoi,

Ben je net als ik in de situatie dat vriendinnen al gesetteld zijn maar jij nog niet?

En daarom het weekend af en toe nogal saai is? Vindt je het ook leuk om dingen te ondernemen zoals bv winkelen, uit eten, naar de bios, fietsen, jaren 80/90 feesten, comedy avond, etc.reageer!

Woon je in de omgeving van Amsterdam en ben je rond de 30 jaar (zelf ben ik

32 jaar) lijkt het me leuk je te horen! Als er meerdere mensen reageren is mijn idee om een groepje op te zetten om gezamelijk activiteiten te ondernemen.

• Nicole

Hallo,

Ik ben Nicole 41 jaar,zag jou bericht en het sprak me gelijk aan.

Ik woon ook in Amsterdam,ik zoek ook leuke meiden om wat gezelligs te doen.

Af en toe uit of gezellig met elkaar thuis wijntje wat hapjes.

En ook naar de het cafe af en toe.

Kortom hou van gezelligheid .

Dus hopelijk hoor ik wat van je.

Gr Nicole

• sandra

hai vlinder

ik ben een alleenstaande moeder van 37 jaar woon in amsterdam.

het lijkt me leuk om eens wat meer info uit te wisselen.

groetjes sandra

• Patricia

Het is alweer een tijdje geleden dat je dit oproepje hebt geplaatst dus misschien heb je inmiddels al een paar leuke meiden leren kennen maar ik dacht ik stuur toch nog een reactie.

Ik zal je even wat meer over mezelf vertellen.

Ik heet Patricia en ik ben 39 jaar jong. Ik woon samen met mijn vriend in Zaandam. Mijn vriend heeft een eigen zaak met “onmogelijke”werktijden. Daardoor zit ik heel vaak alleen.

Dus tijd genoeg om leuke dingen te ondernemen. Wat ik leuk vind?? Shoppen, bios, muscial, concerten, terrasje pakken etc. etc.

Het lijkt me leuk om wat van je te horen.

Groetjes,

Patries

• angelique

hoi ik ben een spontane 39 jarige vrouw uit amsterdam noord ik woon hier pas 2 maanden ben op zoek naar vriendinnen ik ben pas begonnen met mijn studie spw nivo 3 en ga 3 dagen werken graag hoor ik van je

• angelique

hoi ik ben ook op zoek naar vriendinnen in amsterdam dit omdat ik er pas 2 maanden woon ik ben spontaan houd van gezzeligheid graag hoor ik van je groetjes

• Karin102

Hoi hoi,

Is dit topic nog actief?Lijkt me gezellig om met een aantal meiden Amsterdam onveilig te maken ;)

Groetjes Karin

• Mila36

Hai Vlinder,

Ben je nog op zoek naar een leuke vriendschap?

Ik vraag het eerst maar even want het is alweer een tijdje geleden dat deze advertentie geplaatst is.

Groetjes,

M

• marianne

hoi,

ik ben een vrouw van 38 jaar ben alleen en heb geen kinderen.

hou van gezelligheid,en idd veel van mijn leeftijdgenoten zijn gezeteld waardoor ik vaak in de weekende aleen dingen onderneem.

zal het dan ook erg leuk vinden voor de weekende een leuke vriendin erbij te krijgen om leuke dingen mee te gaan doen..

mijn e mail is maria-36@live.nl zal leuk vinden iets van jou te horen groetjes marianne

• rita77

Beste Heidi,

Je topic is nog van 2008, maar ik waag toch maar een poging. Ik ben van plan om dit jaar van Leeuwarden naar Amsterdam te verhuizen en het lijkt me leuk om mensen te ontmoeten die de dingen willen doen die Amsterdam nou net zo leuk maken en toen ik je topic las beschreef je daar een paar van (uit eten, comedyclub, 80/90 feesten en uiteraard het fietsen;-)) Als je nog meiden zoekt om leuke dingen mee te doen, c.q. een activiteitenclubje te vormen hou ik me zeker aanbevolen.