vriendin gezocht roosendaal e.o

• Jasmijn Goossens

Hoi ik ben Jasmijn, net 38 jr geworden. Heel wat mee gemaakt maar nu momenteel heel gelukkig. Zeker in de liefde. Wat ik nog mis is een lieve humoristische en soms ook ernstige vriendin om van alles mee te delen.

Als je het leuk vind om me te mailen mag dat ook.

Alleen vrouwen. Niet lesbisch.

Nou dit was het voor even. Hoop op leuke reacties!

Jasmijn

• Jettie

Hi Jasmijn,

Ik heb zelf ook al een paar keer een advertentie gezet, maar heb tot nu toe maar 1 reactie gekregen, van iemand die niet in de buurt woont helaas. Dus ik dacht, ik ga eens googlen..en jouw advertentie kwam tevoorschijn.

Ik woon ook in Roosendaal, woon samen met mijn vriend, ben 37 jaar en heb 2 kindjes van 2 en 1 jaar. Ik werk parttime.

Lijkt me leuk om wat van je te horen, misschien dat je in de mail wat meer over jezelf kunt vertellen?

groetjes,

Jettie

• chantal

Hoi Jasmijn,

Net als jij heb ik het eea meegemaakt. Ben net als jij 38 en nu ook weer heel gelukkig in de liefde…wat ik mis is nog een vriendin om zo eens lekker iets leuks mee te gaan doen en dingen delen. Ik woon in de wijk Kortendijk. Heb een kindje van bijna 4 jaar. Werk part-time.

Groetjes Chantal

• cormar652009@hotmail.com

hoi hoi.

ik heet corinne en ben 28 jaar en woon in breda en heb een auto.

ik werk in de zorg.

en zoek hier in de buurt vriendinnen.

ik hou van winkelen dagjes weg,uit eten,bij goed weer terrasje pakken,bios,concerten,foto graferen,wandelen,bij elkaar op de koffie,koken,bakken, enz.

ik ben gelukkig in de liefde.

ik hoop van jullie te horen.

dit is mij email adres cormar652009@hotmail.com

gr.corinne