Van alles ondernemen in Utrecht

• Vera

Hoi, ik zoek leuke vrouwen in de leeftijd van 33 tot 40 jaar om van alles mee te ondernemen in Utrecht die ook single zijn. Ik ben single 37 jr. hetero.

Mijn hobby’s borrelen na het werk, uit eten, koken, joggen, dansen, muziek, zon zee strand (Bloemendaal), thee drinken en over alles en nog wat kletsen, vakantie’s, shoppen, lezen, uiterlijke en innerlijke verzorging, bioscoop, goed gesprek en terrasje pakken. Ik vindt het ook leuk om spontaan van alles te ondernemen. Bijvoorbeeld bij mooi weer gezellig picknicken in het park, na het werk gezellig samen eten. Lijkt het je leuk om veel te lachen, nieuwe dingen uit te proberen en te genieten van het leven als stappen in Amsterdam, dagjes weg etc. Vindt jij het geen probleem om lowbudget activiteiten af te wisselen met luxe activiteiten.

Eigenschappen die ik belangrijk vindt:dat jij lekker in je vel zit, een positieve kijk op het leven hebt, humor hebt, MBO/HBO niveau, ambitieus bent, mensen in hun waarde laat, verzorgd uiterlijk, sociaal bent. En dat je wil investeren in een vriendschap. En ook de tijd hebt om leuke dingen te ondernemen.

Als je niet in Utrecht woont, maar het leuk vindt om in het weekend naar het strand te gaan, dagjes weg te gaan etc. dan kan je ook reageren, mits je wil investeren in een leuke vriendschap op afstand.

Spreekt het bovenstaande je aan reageer dan en wie weet gaan wij binnenkort leuk dingen doen.

Groetjes

• Suus

Hoi,

Ik ben Susanne, 30 jaar jong.

Ik wil ook van alles en nog wat ondernemen, maar vroeg me af of je er moeite mee hebt dat ik een moeder van 2 kids, die om de twee weken naar hun vader gaan. en ook vaak genoeg in de vakanties.

Ik hoor het wel van je

Groetjes Suus