iemand om alles mee te delen

• Winanda

Hallo,

Het hebben van een vaste partner is iets heel moois. Toch merk ik, dat ik een “gewone” vriendschap erg mis. Ik zou heel graag iemand vinden met wie ik kan mailen, bellen of iets dergelijks om een goede band vol vertrouwen mee op te bouwen, kortom, om alles mee te delen.

Ik ben begin 30 en woon in Overijssel samen met mijn partner (vrouw) zonder kinderen, heb een leuke baan, ben actief, muzikaal en breed geïnteresseerd, heb niet zo veel sociale contacten, doordat ik vrij gesloten ben, maar probeer daar verandering in te brengen.

Als je je aangesproken voelt, zou ik het leuk vinden om een berichtje van je te ontvangen.

Groetjes van Winanda

• cyn1977

Hallo Winanda,

Ik heb ook een berichtje geplaatst op dit prikbord, en zou het leuk vinden om met jou in contact te komen, om te kijken in hoeverre wij een vriendschap op kunnen bouwen.

Ik ben 5 jaar getrouwd met mijn man Robin en heb een dochtertje van ruim 10 maanden. Ik heb sinds kort een vriendschap van zo'n 18 jaar gestopt, omdat ik de gezellige gesprekken miste met mijn vriendin.Ik vind het leuk om over alles en eigenlijk niets te kunnen praten.

Ik stap eigenlijk nooit zomaar op iemand af om eens een praatje te maken, dus wat dat betreft lijken we denk ik wel op elkaar.

Ik hoop een berichtje van je te krijgen. Als je wilt kun je ook gelijk een email sturen, hoor.

Nou groetjes,

Cynthia

• Peter

Hoi Winanda, Ik ben een man van 31, heb een relatie van ruim 2 jaar en geen kinderen.Ik ben ook erg gesloten en ben een muziek liefhebber.Ook heb ook weinig sociale contacten en moeite met nieuwe vrienden te vinden/maken. Ik kom uit het noorden van het land en hecht veel waarde aan hechte vriendschappen ben betrouwbaar en eerlijk. Verwacht het zelfde van me vrienden.

Graag hoor ik een reaktie van je en wie weet kunnen we alles met elkaar delen.

Gegroet Pé

• Robin

Hai Winanda,

Mooie serieuse oproep

En ik herken die behoefte aan een vriendschappelijke band, ondanks het hebben van een fijne relatie.

(n.b. ook zonder kinderen, 30er uit Amsterdam)

Alleen word dat bij mannen nogal eens verward voor de interesse in wat anders ;)

Maar ook vooroordelen leveren gesprekstof op? En hoop dat je wat laat horen en we kunnen gaan kijken of er een klik is, die we kunnen uitbouwen tot een vriendschap?

groetjes

Robin

(n.b. ook geen kinderen, 30er uit Amsterdam)

• Robin

Robin Schreef:

——————————————————-

> Hai Winanda,

>

> Mooie serieuse oproep

> En ik herken die behoefte aan een

> vriendschappelijke band, ondanks het hebben van

> een fijne relatie.

>

> Alleen word dat bij mannen nogal eens verward voor

> de interesse in wat anders ;)

> Maar ook vooroordelen leveren gesprekstof op? En

> hoop dat je wat laat horen en we kunnen gaan

> kijken of er een klik is, die we kunnen uitbouwen

> tot een vriendschap?

>

> groetjes

> Robin

(8185@live.nl)

> (n.b. ook geen kinderen, 30er uit Amsterdam)

• Piet

Hoi Winanda,

Ik ben ook erg muziekaal(vind ikzelf).

Het lukt me soms om mensen op te vrolijken.

Ik kan zeer actief zijn, en de laatste 2 jaren ben ik vrij open in gesprekken.

Ben opzoek naar gewoon wat email kontakten.

Vriendelijke groeten van,

Piet Leegwater