Oprichten vriendenclub voor leuke dingen regio 078/010/0181

• Marco en Paula

Afgelopen jaren ben ik een hoop vrienden door schade en schande kwijt geraakt.

Hierdoor mis ik regelmatig het leuke dingen doen met vrienden doen.

Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn in deze situatie.

Wat ik wil proberen is een groepje mensen bij elkaar zien te krijgen (regio 078/010/0181/??)om af en toe eens een

biertje te gaan drinken, terrasje pakken, keertje uitgaan, karten, quad rijden, klimmen, golfen of naar

een voetbal wedstrijd (ben zelf feyenoord fan) enz, enz, enz.

Ik ben zelf 36 jaar en woon in Dordrecht, heb een vriendin, goede baan, mijn hobbies en sport, dus totaal niet zielig of eenzaam.

Ik zoek gewoon mensen van rond de 35/40 jaar ook met een eigen leven die zelfverzekerd, spontaan en vrolijk in het leven staan en die ook op zoek zijn

naar wat gezelligheid. Vrijgezel, gescheiden, getrouwd, vriendin, meerdere vrouwen maakt mij allemaal niet uit zoalang je uitgangspunt maar

lol maken is.

Ben je geintresseerd, stuur dan even een mailtje.

• gwendolyn

hai ik vind het n goed idee om n vriendenclub op te richten..ook in regio utrecht/a;dam? hou me svp op de hoogte.

gr. Gwen

• yvonne

Hoi,

Ik ben Yvonne, ben 32 jaar en woon samen. Ben sportief, hou van films, reizen, lezen,lekker eten en een wijntje. Nog een plaatsje in jullie vriendenkring?

groetjes,

Yvonne

• Nina

Hey Yvonne,

Als je nog steeds geinteresseerd bent, stuur me een mailtje op nina77@zonnet.nl

Groetjes,

Nina

• arendvaderlinden__guid_gU

Hoi ik ad ik woon in omgeving Rotterdam ben 56,ben getrouwd ik hou van sport  leuke dingen doen ik zou graag  met  vrienden  dingen gaan doen lyme leuk  een club opterichten groeten ad