leuke en spontane vriendin gezocht, voor leuke msn contact!!!

• märith

hoi hoi,

ik ben märith,(spreek je uit als morith):D, ik ben 23 en ik woon in wijdenes….

wat bij mij dus een probleem is, dat ik dus in wijdenes ben komen wonen, dat is ver van de bewoonde wereld en leuke activiteiten… dus ik zit heel vaak achter msn om leuke en eerlijke contacten te zoeken… alleen is dat heel lastig om een eerlijk en leuk iemand te vinden die dus dezelfde dingen leuk vindt als mij…

dus ik hoop via hier een leuke vriendin te ontmoeten en dan kunnen we miss eens afspreken om te shoppen of lekker verwendagje plannen ofzo….

effe kort over mezelf..

ik werk in een lunchroom in het winkelcentrum “het streekhof”. daar werk ik full-time en daarnaast heb ik een vriend die ook een druk werkrooster heeft…

ik hou van films kijken, msnen, af en toe eens een kroeg of discotheek bezoeken, shoppen of gewoon avondje ergens iets drinken om gezellig te kunnen kletsen….

en ik ben trouwens ook op zoek naar iemand die met mij samen iets wil gaan doen, zoals een sport uitoefenen ofzo…. want alleen ergens heen gaan is niet leuk!!!

hopelijk hoor ik snel iets van iemand….

fijne paasdagen

-x- märith

• simone

märith Schreef:

——————————————————-

> hoi hoi,

> ik ben märith,(spreek je uit als morith):D, ik

> ben 23 en ik woon in wijdenes….

> wat bij mij dus een probleem is, dat ik dus in

> wijdenes ben komen wonen, dat is ver van de

> bewoonde wereld en leuke activiteiten… dus ik

> zit heel vaak achter msn om leuke en eerlijke

> contacten te zoeken… alleen is dat heel lastig

> om een eerlijk en leuk iemand te vinden die dus

> dezelfde dingen leuk vindt als mij…

> dus ik hoop via hier een leuke vriendin te

> ontmoeten en dan kunnen we miss eens afspreken om

> te shoppen of lekker verwendagje plannen ofzo….

>

> effe kort over mezelf..

> ik werk in een lunchroom in het winkelcentrum "het

> streekhof". daar werk ik full-time en daarnaast

> heb ik een vriend die ook een druk werkrooster

> heeft…

>

> ik hou van films kijken, msnen, af en toe eens een

> kroeg of discotheek bezoeken, shoppen of gewoon

> avondje ergens iets drinken om gezellig te kunnen

> kletsen….

>

> en ik ben trouwens ook op zoek naar iemand die met

> mij samen iets wil gaan doen, zoals een sport

> uitoefenen ofzo…. want alleen ergens heen gaan

> is niet leuk!!!

>

> hopelijk hoor ik snel iets van iemand….

> fijne paasdagen

> -x- märith

hoi ik wil je vriendin wel zijn ik hou ook van msnsen ik hou alleen niet van de kroeg ik drink zelf niet ik hoop niet dat je het erg vindt ik werk niet ik mag niet meer werken ik hoop dat je het niet erg vindt ik heb ook een vriend misschien kunnen we elkaar beter leren kennen via msn enzo ik hoor het wel van je lieve groetjes voeg me maar toe

mijn msn is simonevanluyn@live.nl

• robbert

Hopelijk kunnen wij eens lekker kletsen en meschien vind je mijn idee wel heel leuk ?

Mijn msn: robbertbot@msn.com

Uitgaan doe je liefste niet alleen.

Ik werk vaak heb een mooi vrij huis.

Werk veel en heb vele jaren gespaard voor ?

Ik ben een beetje werkverslaafd.

Weinig uit geweest.

Ik heb amper tijd vrij gemaakt en wil het dus bij deze omdraaien.

Help je mij ?

• Lianne

Hoi Marith,

Ik ben Lianne, ben 21 jaar en kom uit de omgeving Nijmegen.

Ik was net even hier op de site aan het kijken, toen ik jouw berichtje tegen kwam.

Zie wel dat hij uit 2008 is en weet ook niet of jij dat msn contact nog steeds zoekt,

maar alsnog reageer ik even.

Zelf zit ik geregeld achter msn, vind het leuk zo met mensen te praten die wat verder weg wonen enz.

Mijn hobby's zijn film kijken, sportief bezig zijn, leuke dingen doen, computeren en lezen.

Waar ligt Wijdeness dan ergens? ik moet zeggen dat ik er nog nooit van gehoord heb !

groetjes Lianne

• Dickiee

Heey lianne,

ik ben dick ben 20 jaar en zag je berichtje staan. ik las dat je het leuk vind om met andere mensen te chatten:) ik ben regelmatig achter msn te vinden en vind het dan ook erg leuk om andere mensen te leren kennen. Ik kom zelf uit de omgevring van zwolle.

heb je zin om me beter te leren kenne voeg me dan maar toe: dickie-dapper@hotmail.com

groetjes Dick