Vriendschap gezocht Rotterdam en omgeving

• Denise

Hallowa,

Hier een leuke spontane meid van 24 woonend in Rotterdam.

Werk 36 uur als eerste verkoopster in een bakkerij in zwijndrecht.

Mijn hobby's zijn computeren, muziek, film en lol maken.

Woon samen met mij vriend en 3 katten.

Ben opzoek naar leuke meiden voor een vriendschap die er ook echt voor gaan!

Om gezellig mee weg te gaan, bij elkaar op de koffie kunnen komen enz

Ben een gezelligheids meid die alles voor iedereen over heeft!

Lijkt het je leuk om met me in contact te komen voeg me dan eens toe op msn

deniser1983@hotmail.com

Liefs Denise

• Denise

Niemand ????

• cyn1977

Hallo Denise,

Ik zou wel met jou in contact willen komen. Alleen heb ik al een hele poos niet echt meer een echte vriendschap gehad, dus het zal even wennen worden.

Mail me maar als je wilt.

Gr,

Cynthia

• kim

geldt dit nog steeds lijkt me leuk maar zie dat je dit een heele tijd geleden geschreven hebt:S

• angela

Hoi sinthia ik ben en meid van 25 jaar hier heb je me amil als je een keer zin heb om iets leuks te doen estarcontigo_1@hotmail.com woon in rotterdam

• angela

Hoi kim ik ben angela ben 24 jaar zin in een uitstap vriendin dan bne je aan het goede aderes

Email me dan estarcontigo_1@hotmail.com.

• anngela

Hey kim zullen we Sinthia is een keer uitnodigen zodat we metze drieen uitgaan naar een leuk cafee of uitgaanplek, vertel wat voor muziek vind je leuk?

groetjes

• angy1984

Hey heb je zin om een keer af te spreken ik heb net kennis gemaakt met een paar andre dames om te gaan BBQ

Zin om mee te gaan ?

Het is wel deze week alleen we zijn nog niet uit welke dag het woord vrijdag of zater ochtend bij de kralingsebos en er is daar ok een strandjen ! gezellig hoor!

Groetjes